کد خبر: ۷۵۵۵۴
تاریخ انتشار : ۲۸ ارديبهشت ۱۳۸۷ - ۰۹:۳۶

آمریکا باید اقدامی جدی انجام دهد

آفتاب‌‌نیوز :

آفتاب: یک روز پس از خاتمه سفر جورج بوش به فلسطین اشغالی، سخنگوی نخست وزیر رژیم صهیونیستی در سخنانی تحریک آمیز گفته است که بوش و پرز بر سر «اتخاذ تدابیر جدی برای جلوگیری از دستیابی ایران به تسلیحات هسته ای» به توافق رسیده اند.

به گزارش خبرگزاری رویترز مارک ری گو که روز جمعه در بیت المقدس با خبرنگاران سخن می گفت اظهار داشت: «هر دو کشور در یک طرف هستند... ما برسر اینکه باید اقدامی جدی برای جلوگیری از توسعه برنامه هسته ای ایران و دستیابی این کشور به سلاح هسته ای انجام داد متحد هستند». وی توضیح نداد که منظورش از «اقدام جدی» دقیقا چیست.

ری گو با مثبت توصیف کردن فشارهای دیپلماتیک و اقتصادی بین المللی علیه برنامه هسته ای کشورمان ابراز عقیده کرد: «این کاملا مشخص است که این اقدامات کافی نیستند و باید گام های بیشتری برای متوقف ساختن ایران برداشته شود».

سخنگوی دولت رژیم صهیونیستی در پاسخ به سئوالی درباره احتمال به کارگیری نیروی نظامی علیه ایران گفت: «رهبران بسیاری از کشورهای جهان بر سر اینکه تمام گزینه ها (در مقابل ایران) باید روی میز باقی بمانند توافق نظر دارند و البته اسرائیل نیز با این رویکرد موافق است».

گفتنی است جورج بوش رئیس جمهور آمریکا که هفته گذشته برای شرکت در مراسم شصتمین سالگرد تولد نامشروع رژیم صهیونیستی به فلسطین اشغالی سفر کرده بود سخنانی توهین آمیز علیه برنامه هسته ای کشورمان مطرح کرده و بر حمایت مطلق کاخ سفید از رژیم تل آویو تاکید کرده بود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین