کد خبر: ۷۵۵۶۴
تاریخ انتشار : ۲۸ ارديبهشت ۱۳۸۷ - ۱۲:۲۶
هادی برگی‌زر:

امیدوارم در حق پیام بی‌عدالتی نشود

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: سرمربی تیم فوتبال پیام مشهد گفت: « تیم پیام با بازیکنان جوان و بی‌ادعا جواز صعود به پلی‌اف لیگ برتر را بدست آورد و امیدوارم در حق این تیم بی‌‌عدالتی نشود».

هادی برگی‌زر در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی آفتاب با بیان مطلب فوق اظهار داشت: «براساس آیین‌نامه سازمان لیگ، وقتی تیم‌ها با امتیازی مساوی جواز صعود به مرحله بالاتر لیگ را کسب می‌کنند، باید بدون توجه به بازی مستقیم یا تفاضل گل، یک بازی در زمین بی‌طرف انجام دهند ولی در حالیکه امتیاز پیام و استیل آذین مساوی است، فدراسیون استیل آذین را به عنوان تیم اول معرفی کرده است».

وی در ادامه افزود: «اگر این اتفاق بیفتد آنها در مقابل فولاد خوزستان قرار نخواهند گرفت و ما باید در مقابل آنها قرار بگیریم در حالیکه هر دو از امتیازی مساوی در جدول برخورداریم».

برگی‌زر ادامه داد: «امیدوارم فدراسیون موضعی بی‌طرف اتخاذ کند و با دیدی مساوی به هر دو تیم بنگرد تا اجحافی در حق نماینده خراسان صورت نگیرد». 

سرمربی پیام مشهد تاکید کرد:« این تیم استحقاق حضور در لیگ برتر را دارد و با همین جوانان و با عبور از سد حریفان خود سال آینده لیگ برتری خواهیم بود».

وی در خاتمه خاطر نشان کرد: « امیدوارم لیگ دسته اول سالم به خط پایان برسد و تیم‌هایی که استحقاق صعود دارند در زمین مسابقه صعودشن را قطعی کنند نه در جایی دیگر این اتفاق رقم بخورد».
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین