کد خبر: ۷۵۶۱۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۸ ارديبهشت ۱۳۸۷ - ۲۰:۰۸

حاشیه های بازی پرسپولیس و سپاهان

آفتاب‌‌نیوز :

آفتاب: بازی امروز تیمهای فوتبال سپاهان و پرسپولیس که طی آن تیم فوتبال پرسپولیس تهران موفق شد با عبور از سد سپاهان اصفهان فاتح لیگ هفتم ایران شود، با حاشیه‌های فراوانی همراه بود. 

به گزارش خبرنگار سرویس ورزش آفتاب، به نقل از خبرگزاری‌ها، تعدادی از هواداران سپاهان که به دلیل تکمیل گنجایش استادیوم آزادی،‌ نتوانستند از نزدیک شاهد فینال جام هفتم لیگ برتر باشند به ماشین‌های خبرنگاران، عکاسان و تصویربرداران که در درب تونل استادیوم آزادی پارک بود، صدمه زدند و شیشه‌های آنها را شکستند.

پیش از آغاز بازی تماشاگران ضمن ‌آنکه دو پیراهن بزرگ شماره‌ی 10 را به اهتزاز درآوردند علیرضا نیکبخت واحدی را که بر روی نیمکت ذخیره‌ها نشسته بود، به شدت تشویق کردند.

پرواز و ورود کبوتران رنگ‌آمیزی شده به زمین چمن موجب اختلال در بازی شده بود.

پارچه نوشته‌هایی از شهرهای اردکان، دزفول، خرم‌آباد، مسجد سلیمان، زرند، کرمان، دامغان، بندرعباس و چندین شهر دیگر در حمایت از پرسپولیس در ورزشگاه دیده می‌شد.

با گلزنی محسن خلیلی و 18 گله شدن این بازیکن تماشاگران فریاد «محسن آقای گل» سر دادند.

در حالی که 15 دقیقه از شروع بازی پرسپولیس مقابل سپاهان باقی گذشته بود ، علی پروین قائم مقام فعلی باشگاه استیل آذین در ورزشگاه حضور یافت. وی به همراه مهدی تاج نایب رئیس فدراسیون و احمد رضا عابدزاده در جایگاه اصلی حضور پیدا کرد. به محض ورود علی پروین به ورزشگاه آزادی، هواداران پرسپولیس به شدت او را مورد تشویق قرار دادند.

محمد علی‌آبادی رییس سازمان تربیت بدنی، علی اکبر محرابیان وزیر صنایع، کیومرث هاشمی معاون سازمان تربیت بدنی، علی کفاشیان رییس فدراسیون فوتبال، امیررضا واعظی آشتیانی معاون وزیر صنایع و رییس فدراسیون دوچرخه‌سواری، اعضای هیات رییسه فدراسیون فوتبال و علی پروین از میهمانان ویژه‌ی این دیدار هستندو

افشین قطبی نیز که از این قهرمانی به شگفت آمده بود با ابراز شادمانی باعث تحریک بیشتر هواداران شد، به گونه‌ای که او در برخی از صحنه‌ها بازیکنان را بر پشت خود سوار کرده و در کنار زمین می‌گرداند. فردوسی پور در گزارش تلویزیونی خود گفت :« یکی اینو (منظورش قطبی) بگیره».

پس از قهرمانی پرسپولیس که با گل دقیقه‌ 96 سپهر حیدری به دست آمد، هواداران پرسپولیس با ورود به زمین بازی، شرایط نامناسبی را به وجود آوردند. پس از این حرکت، سردار رادان فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ، فرماندهی ورزشگاه را برعهده گرفت و با حضور نیروهای یگان ویژه، حدود دو هزار تماشاگری را که به وسط زمین هجوم آورده بودند از ورزشگاه خارج کردند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
-
|
۰۰:۲۶ - ۱۳۸۷/۰۳/۰۱
0
1
من در استادیوم بودم و بر عکس نظر شما هیچ جا ندیدم که آقای قطبی کار غیر عادی یا هیجان بر انگیزی انجام بدهند.
اتفاقا بر خلاف سایر بازی های پرسپولیس سعی میکرد تا قبل یا در حین بازی با تماشاگران ارتباطی بر قرار نکنه و حواسش تمام به بازی بود.
آقای فردوسی پور هم اگر در مورد بزرگ تر از خودش چنین قضاوتی کرده بهتره عذر خواهی کنه.
ناشناس
|
-
|
۰۱:۰۹ - ۱۳۸۷/۰۳/۰۲
1
0
به نظر بنده افشين قطبي يكي ازبهترين
مربيان از لحاظ روانشناسي دربازي فوتبال ميباشد
ناشناس
|
-
|
۰۸:۵۱ - ۱۳۸۷/۰۳/۰۴
0
1
يعني تمام هواداري پرسپوليس داخل استاديوم بودند فقط سپاهاني ها شيشه ماشينا رو شكستند پس چرا هواداراي سپاهان كه همشون زخمي شدن رو نميگيد
ناشناس
|
-
|
۱۸:۱۸ - ۱۳۸۷/۰۳/۱۷
0
1
من هميشه فكر مي كردن مردم تهران متمدن ترين مردم ايران هستند اصلا باورم نمي شد با هم وطن خودشون كه بصورت مهمان اومدند اين رفتارو داشته باشن يكي از تماشاگرا حالش وخيمه چرااز ورود اصفها نيا به ورزشگاه جلوگيري كردن 15 هزار نفر پشت در ورزشگاه بودند
ناشناس
|
-
|
۱۳:۵۰ - ۱۳۸۷/۰۷/۰۹
0
0
به نظر من تنها سپاهان لايق قهرماني بود.ولي خوب وقتي تمام امكانات به نفع تيم پرسپوليس بود و سپاهان تنها بود فقط ابراز تاسف باقي ميماند چون عدالت رعايت نشد و ولي همه سپاهان را قهرمان واقعي ميدونند.
((فقط زرد قناري))
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۰
0
0
به نظر من عالی بود.
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین