کد خبر: ۷۵۶۱۷۶
تاریخ انتشار : ۰۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۱:۲۵

آمریکا شرکت سازنده نورداستریم را تحریم می‌کند

اتحادیه اروپا قصد دارد در تحریم‌های جدیدی که جزئیات آن پنجشنبه اعلام خواهد شد حلقه نزدیکان ولادیمیر پوتین و چهره‌های شاخص رسانه‌های روسیه را هدف قرار دهد. یک منبع آگاه در گفتگو با خبرگزاری رویترز مدعی شده آمریکا شرکت دخیل در ساخت خط لوله گاز نورد استریم ۲ را تحریم می‌کند.
آمریکا شرکت سازنده نورداستریم را تحریم می‌کند
آفتاب‌‌نیوز :

دولت اوکراین عصر چهارشنبه مدعی شده وب‌سایت‌های حکومت این کشور هدف «حمله توزیع‌شده برای بندآوری خدمات» (DDoS) قرار گرفته و از کار افتاده‌اند.

به گزارش روزنامه نیویورک‌تایمز، منابع خبری بین‌المللی علاوه بر این ادعا کرده‌اند پلیس اوکراین اطلاعاتی از احتمال وجود بمب در پارلمان این کشور دریافت کرده است، هر چند که هنوز مشخص نیست که این تهدید واقعی باشد.

آنتونیو گوترش، دبیر کل سازمان ملل متحد می‌گوید دنیا به دلیل تنش‌ها میان اوکراین و روسیه در «برهه‌ای از خطر» قرار گرفته است. سران اتحادیه اروپا قرار است روز پنجشنبه نشست فوق‌العاده‌ای در بروکسل با هدف بررسی اقدامات روسیه در قبال اوکراین داشته باشند.

روزنامه نیویورک‌تایمز گزارش داده اتحادیه اروپا قصد دارد در تحریم‌های جدیدی که جزئیات آن پنجشنبه اعلام خواهد شد حلقه نزدیکان ولادیمیر پوتین و چهره‌های شاخص رسانه‌های روسیه را هدف قرار دهد.

یک منبع آگاه در گفت‌وگو با خبرگزاری رویترز مدعی شده آمریکا شرکت دخیل در ساخت خط لوله گاز نورد استریم ۲ را تحریم می‌کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین