کد خبر: ۷۵۶۱۸۱
تاریخ انتشار : ۰۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۱

وزیر ارتباطات: طرح صیانت مشکلات اساسی دارد

وزیر ارتباطات در پاسخ به سوال درباره حضور فعال این وزارتخانه در طرح موسوم به طرح صیانت گفت: این طرح همچنان مشکلات اساسی دارد و از نمایندگان مجلس درخواست می‌کنم در بررسی آن، دغدغه‌های مردم و کسب و کار‌ها را در نظر بگیرند.
وزیر ارتباطات: طرح صیانت مشکلات اساسی دارد
آفتاب‌‌نیوز :

"عیسی زارع‌پور" وزیر ارتباطات امروز (چهارشنبه) در حاشیه مراسم رونمایی از پروژه‌های راهبردی شرکت ارتباطات زیرساخت درباره حضور فعال وزارت ارتباطات در طرح حمایت از کاربران در فضای مجازی، موسوم به طرح صیانت افزود: از روزی که من در وزارت ارتباطات مستقر شدم، همه تلاشم را معطوف به رفع ایرادات این طرح کردم و شاهد بودید که عنوان طرح و برخی از مفاد آن تغییر کرد.

وی گفت: این طرح همچنان اشکالات اساسی دارد و باید برطرف شود و از همکارانم در مجلس شورای اسلامی و نمایندگان خانه ملت درخواست می کنم در بررسی جزئیات این طرح حتما به نظرات کارشناسی و دغدغه هایی که مردم و کسب و کارها دارند توجه کنند تا قاعده گذاری در این حوزه انجام شود.

زارع‌پور تاکید کرد: بیش از ۱۳ سال است که در حوزه فضای مجازی قانون گذاری نداشته‌ایم و آخرین قانون مربوط به همان جرایم رایانه‌ای است. اکنون فرصتی پیش آمده تا بتوانیم مبتنی بر تجربیات جهانی قاعده‌گذاری مناسبی در این حوزه انجام بدهیم تا در عین ساماندهی فضای مجازی، نگرانی‌های مردم و کسب‌وکارها را برطرف کنیم.

وی تاکید کرد: مردم حق دارند نگران باشند، ما نه تنها در این حوزه اظهار نظر می‌کنیم بلکه مشارکت فعال در این طرح داشتیم و در اغلب جلساتی که تشکیل شده نمایندگان ما حضور فعال داشتند و تلاش کردند تا این قاعده گذاری که بعد از یک دهه انجام می‌شود در مسیر درست و به نفع مردم باشد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین