کد خبر: ۷۵۶۴۸۳
تاریخ انتشار : ۰۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۰:۲۶

آمریکا: همه گزینه‌ها برای تحریم پوتین روی میز هستند

سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا روز جمعه در پاسخ به سوالی درباره گزارش‌هایی مبنی بر تحریم‌های احتمالی علیه ولادیمیر پوتین، گفت وقتی صحبت از تحریم‌های آمریکا علیه عملیات نظامی روسیه در اوکراین می‌شود، همچنان "همه گزینه‌ها" روی میز هستند.
آمریکا: همه گزینه‌ها برای تحریم پوتین روی میز هستند
آفتاب‌‌نیوز :

ند پرایس، سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا در جریان یک مصاحبه مطبوعاتی عنوان داشت: همانطور که دیروز از جو بایدن، رئیس جمهوری آمریکا شنیدید، همه گزینه‌ها روی میز هستند. ما از نزدیک به گزینه‌های دیگری نگاه می‌کنیم که ممکن است "فشار مناسبی" بر فدراسیون روسیه و ولادیمیر پوتین، رئیس جمهوری روسیه و اطرافیان او وارد کند.

به گزارش خبرگزاری اسپوتنیک، ند پرایس گفت: آمریکا، ایده مسکو را درخصوص برگزاری مذاکرات با کی‌یف در مینسک "دیپلماسی واقعی" تلقی نمی‌کند.

به گفته کاخ کرملین، پیشتر ولودیمیر زلنسکی، رئیس جمهوری اوکراین به ولادیمیر پوتین پیشنهاد کرد که پای میز مذاکره بنشینند.

کرملین اعلام کرد پوتین آماده اعزام هیئتی به مینسک برای گفت‌وگو با یک هیئت اوکراینی است. کی‌یف بعدا پیشنهاد برگزاری گفت‌وگو در ورشو را داد و سپس از پاسخ دادن به آن خودداری کرد.

ند پرایس افزود: اکنون می‌بینیم که مسکو پیشنهاد می‌کند که "دیپلماسی با تفنگ و توپ" انجام شود و مردم اوکراین را هدف قرار داده است. این دیپلماسی واقعی نیست و چنین شرایطی دیپلماسی واقعی را فراهم نمی‌کند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین