کد خبر: ۷۵۶۵۷
تاریخ انتشار : ۲۹ ارديبهشت ۱۳۸۷ - ۱۴:۰۷

نمایش «کمدی مرگ» در فرهنگسرای نیاوران

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: نمایش «کمدی مرگ» نوشته «وودی آلن» با کارگردانی «محسن میرزاخانی» سه شنبه 31 اردیبهشت 87 توسط گروه «سوگ شاد» در سالن خلیج فارس فرهنگسرای نیاوران به روی صحنه می رود.

به گزارش سرویس هنر آفتاب، «کمدی مرگ» اثری که به لحاظ بهره مندی از طنز و نوآوری در اجرا، جالب توجه است، با 14 بازیگر، 11 هنرور جهت حرکات نمایشی دست، بهره گیری از گروه بدلکاران 13 هرروز ساعت 45/18 به روی صحنه خواهد رفت، علاوه بر فضای شادی که ایجاد می کند از نظر ساختار اجرایی متفاوت، جالب توجه است. نیمه نخست این اثر براساس طنز موقعیت و نیمه دوم آن طنز تکنیکال طراحی شده است که کمتر در کشورمان مورد توجه قرار می گیرد.

در «کمدی مرگ» داستان دستگیری یک قاتل موهوم توسط مردم شهری روایت می شود که در طی آن «کلاینمن» فروشنده یک مغازه نیز در نیمه های شب بدون آنکه حتی گوشه ای از نقشه دستگیری قاتل را بداند به مردم می پیوندد. و همین مسئله سبب ساز اتفاقات مضحکی می شود.

بازیگران این نمایش به ترتیب ورود به صحنه عبارتند از مهدی واثقی، فرید قبادی، محسن صفدری، حسین میرزائیان، مهدی امین لاری، مهرنوش حسینی، وحیدخانه ساز، فرشته مستوفی، مارال حاجی زاده، حمید کاشانی، محمد دانشور، فرزین نوبرانی، مهدی انشائی، ساسان پارسی و گروه حرکات نمایشی دست علیرضا شعاعی، محسن صفدری، کیانوش سمساری، نیما جوان، مهدی آقایی، نیلوفر فرحمند، راحله کرمی، محمدمهدی صداقت، وحید خانه ساز، کیارش وفایی، مهدی آقایی می باشند.

طراح و صحنه لباس این اثر محسن میرزاخانی ، مدیرصحنه آتی رضایی راد و منشی صحنه اسمر ناظریان است و موسیقی زنده «کمدی مرگ» را آراز آذرنژاد، فراز خنافری، علیرضا خسروی، سعید بهزادی و فیروزه غلامی اجرا می نمایند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین