کد خبر: ۷۵۶۹۱
تاریخ انتشار : ۲۹ ارديبهشت ۱۳۸۷ - ۱۹:۳۷

زلاتان اینتر را به قهرمانی رساند

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: تیم فوتبال اینتر موفق شد با پیروزی دو بر صفر در خانه پارما به سومین عنوان قهرمانی خود دست یابد. اینتر نمایشی ضعیف در این بازی داشت و تنها درخشش «زلاتان ابراهیموویچ» بازیکن سوئدی این تیم و دو گل او بود که توانست اسکودتو را به اردوی نراتزوری بیاورد.

اینتر با این پیروزی 85 امتیازی شد و در صدر جدول قرار گرفت.

در دیگر بازی مهم، رم در خانه کاتانیا با نتیجه یک بر یک متوقف شد. ابتدا «میرکو ووچینیچ» برای رم گل زنی کرد، و بعد در دقیقه 85 مارتینز گل تساوی بخش را به ثمر رساند تا کاتانیا در سری آ باقی بماند. رم هم با 82 امتیاز به عنوان دوم دست یافت.

تیم میلان با وجود پیروزی چهار بر یک در برابر اودینزه نتوانست به لیگ قهرمانان راه یابد. گل های میلان را «پاتو»، «فیلیپو اینتزاگی»، «کافو» و «کلارنس سیدورف» زدند. اینتزاگی یک پنالتی را هم از دست داد. این در حالی است که اودینزه توانسته بود با گل «مستو» در نیمه اول یک بر صفر پیش بیفتد. فیورنتینا با بردی که مقابل تورینو کسب کرد به رتبه چهارم دست یافت و به لیگ قهرمانان اروپا رسید. «اوسوالدو» در دقیقه 76 برای ویولا گل زنی کرد.

در انتهای جدول هم امپولی با وجود پیروزی مقابل لیورنو به دسته پایین تر سقوط کرد. سه تیم لیورنو، امپولی و پارما فصل بعد در رقابت های سری B حاضر خواهند بود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین