کد خبر: ۷۵۷۲۸
تاریخ انتشار : ۳۰ ارديبهشت ۱۳۸۷ - ۱۷:۴۱
سردار بنی‌اسد:

دایی حق ابومسلم را نداد

آفتاب‌‌نیوز :

آفتاب: مدیر عامل باشگاه ابومسلم خراسان گفت: «اگرچه ابومسلم در لیگ جایگاه خوبی را کسب کرده ولی علی دایی با عدم دعوت از بازیکنان این تیم برای حضور در اردوی تیم ملی در حقیقت حق این تیم را نداده است».

سردار مصطفی بنی اسد در گفتگو با خبرنگار ورزشی آفتاب با بیان مطلب فوق اظهار داشت: «نمی‌دانم ملاک دعوت بازیکنان به تیم ملی چه بوده و چه کسانی این تیم را انتخاب کرده‌اند. از دایی تشکر می‌کنم که تیمی مانند ابومسلم را نادیده گرفته است».


وی در ادامه در خصوص موفقیت این تیم در کسب جایگاه چهارمی لیگ برتر افزود: « بنده به تنهایی کاری نکرده‌ام. در پشت صحنه ابومسلم، تیمی و حضور داشت که قوی، منسجم، دلسوز و علاقمند به این باشگاه بود و این اتحاد باعث غلبه ما برحاشیه‌های اطراف ابومسلم شد». 

بنی اسد ادامه داد: «تلاش دسته‌جمعی همه اعضای این باشگاه موفقیت این فصل ابومسلم را رقم زده است». 

وی در خصوص وضعیت کادر فنی باشگاه نیز خاطر نشان کرد: « مذاکراتی را با سرمربی تیم انجام داده‌ایم و مظلومی هم برنامه‌هایش را ارائه داده است. منتظر پاسخ نهایی وی هستیم و به احتمال فراوان این اتفاق خواهد افتاد. تلاش ما هم بر حفظ ایشان است».

مدیرعامل ابومسلم در خاتمه در خصوص وضعیت قرارداد بازیکنان تیم نیز یادآور شد: « سعی می‌کنیم تا شاکله و استخوان‌بندی اصلی تیم را در لیگ آینده حفظ کنیم و به همین منظور با اکثر بازیکنان صحبت کرده‌ایم و قراردادهای جدیدی را به آنها پیشنهاد داده‌ایم ».

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
-
|
۲۱:۵۹ - ۱۳۸۷/۰۳/۰۳
0
0
ما مثل کشور آلمان شورای مربیان تیم های ملی را نداریم تا این شورا که اصولاً باید از مربیان تیم های ردیف های اول لیگ برتر باشد به سر مربی تیم ملی نظر مشورتی بدهد . فکر میکنم اینکار کمک به کادر مربیان تیم ملی خواهد بود
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین