کد خبر: ۷۵۷۳۰۰
تاریخ انتشار : ۱۰ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۲

آسمان صاف تهران در دو روز آینده/ بارش پراکنده از اواخر وقت پنجشنبه

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، امروز و فردا آسمان استان صاف و تا قسمتی ابری گاهی با وزش باد ملایم پیش بینی می‌شود. از اواخر وقت پنجشنبه نیز در بعضی ساعات بارش باران و در ارتفاعات بارش باران و برف قابل انتظار است.
آسمان صاف تهران در دو روز آینده/ بارش پراکنده از اواخر وقت پنجشنبه
آفتاب‌‌نیوز :

بر اساس بررسی داده ها و نقشه های پیش یابی هواشناسی و سایت جوی استان تهران، طی دو روز آینده آسمانی صاف تا قسمتی ابری گاهی با وزش باد ملایم برای استلن پیش بینی می‌شود.

از امروز تا روز پنجشنبه( ۱۲ اسفند ماه) بدلیل پایداری وضعیت و سکون نسبی جو در مناطق پرتردد شهری، در بعضی ساعات افزایش غبار محلی مورد انتظار است. از بعدازظهر چهارشنبه( ۱۱ اسفند ماه)، وضعیت جوی استان تهران آسمانی نیمه ابری تا ابری گاهی همراه با وزش باد و از اواخر وقت پنجشنبه و طی روز جمعه در سطح استان در بعضی ساعات بارش باران گاهی همراه با رگبار و رعدو برق و در ارتفاعات بارش باران و برف همراه با مه گاهی با وزش باد شدید و احتمال کولاک برف و تگرگ قابل انتظار است.

همچنین تا روز پنجشنبه روند افزایش نسبی دما و در روز جمعه( ۱۳ اسفند ماه) کاهش محسوس دما پیش بینی می‌شود.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، ایستگاه‌های‌ فیروزکوه و فیروزکوه آلودگی امین آباد با دمای ۵- درجه سانتیگراد سردترین نقاط استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده است.

همچنین آسمان تهران فردا (۱۱ اسفندماه) قسمتی ابری همراه با غبار محلی و در شب نیمه ابری گاهی وزش باد با بیشترین و کمترین دمای ۱۸ و ۱۰ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود. همچنین پنج شنبه (۱۲ اسفندماه) آسمان تهران نیمه ابری در برخی ساعت‌ها غبار محلی در اواخر وقت ابری گاهی وزش باد و بارش پراکنده خواهد بود و دمای هوا در گرم‌ترین و سردترین زمان به ۲۱ و ۱۳ درجه سانتیگراد می‌رسد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین