کد خبر: ۷۵۷۳۳
تاریخ انتشار : ۳۰ ارديبهشت ۱۳۸۷ - ۱۷:۴۱
با پیام صلح و دوستی

آغازسفر به دور دنیا‌ی خانواده ایرانی تا چند روز دیگر

آفتاب‌‌نیوز :

آفتاب: سفر به دور دنیای داوود نصیری به همراه همسر و دو فرزندش با پیام «آشتی با خدا» به زودی آغاز خواهد شد.

داوود نصیری در گفت‌وگویی با خبرنگار هنری آفتاب هدف خود را از تدارک چنین سفری اینگونه بیان داشت: «شعار ما که هدف ماست در این سفر این است که بیابیم با خدا آشتی کنیم ، ما در واقع سفر می‌کنیم تا جریان نیکی را در جهان برقرار کنیم و با پلیدی مبارزه کنیم، این در حد شعار نیست من برای این برنامه راهکار، آموزش و تمرین دارم و در این باره 247 جلد کتاب با عنوان «زایش و بالش» تالیف و چندین همایش برگزار کرده‌ام».

وی در مورد برنامه‌اش برای این سفر گفت: «سفر من با خانواده کمتر از یک ماه دیگر، ازایران و شهر تهران آغاز می‌شود و حدود 5 ماه طول می‌کشد که به مرز برسیم و بعد از آن اینگونه خواهد بود که ما ابتدا به آسیای میانه می‌رویم بعد از آن به خاور دور، آفریقا، آمریکا و در نهایت به اروپا خواهیم رسید». 

نصیری دراین باره افزود: «ما در این سفرها با روسای جمهور کشورها،‌سیاستمداران،‌ فرمانداران، و از همه مهمتر با مردم دیدار خواهیم کرد». 

وی همچنین در مورد اینکه چه کسانی وی را در این سفر حمایت خواهند کرد گفت: «اول از همه خدا که بزرگترین و تنهاترین حامی انسان‌هاست ما را حمایت خواهد کرد و بعد از آن مردم و دوستان من از جمله آقای مقدم‌فر مدیر انتشارات «فکر روز» که دوربین و لپ‌تاپ در اختیار ما گذاشت، «علی شادلو» که عرض دریای خزر را شنا کرد ما را کمک کرد، برادران امیدوار که به مدت 10 سال دور دنیا را گشته‌اند حامی ما بوده‌اند و کسان دیگری که ذکر نام همگی آنها طولانی خواهد شد. من از تمام این عزیزانی که با روی باز با ما همکاری کرده‌اند سپاسگذارم.» 

داوود نصیری همچنین در مورد سفر با خانواده‌اش گفت: «هر چند که شاید به نظر سخت بیاید چون ما فقط با دو کوله‌پشتی به سفر خواهیم رفت ولی با این وجود همسر و فرزندان من خودشان به این سفر رضایت دارند چرا که آنها نیز همان هدف من را خواهند داشت و همسر من «مینا کاشانچی» خودش از مسافران عاشق است که به تصمیم و علاقه خودش بامن همراه خواهد بود».

نصیری در مورد فرزند دخترش که به مدرسه می‌رود گفت: «با پیگیری واحد امور بین‌الملل آموزش و پرورش قرار شد که همسرم با دخترمان کار کند و او در هر کشور یا شهری که بود در خرداد امتحان بدهد و این همکاری و مساعدت آموزش و پرورش جای تقدیر دارد».

نصیری در پایان سخنانش گفت: «ما می‌خواهیم به جایگاه انسان در جهان هستی بپردازیم و به انسانها بگوییم که چگونه بهتر زندگی کنند، ما باتمام ادیان و انسان‌ها دوست هستیم و پیام صلح را برای انسان‌ها با هر نوع رنگ و نژاد و مذهبی خواهیم برد».

گفتنی است داود نصیری در سال گذشته سفری را با عنوان «مسافران عاشق» باهمین اهداف به ترکیه و آذربایجان انجام داده بود که بسیار با استقبال مردم این دو کشور مواجه شده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
-
|
۰۹:۰۱ - ۱۳۸۷/۰۸/۱۳
0
3
سلام من تمايل زيادي به ديدن عكس هايي كه در از آن صحبت مي كرديد در همايش 28 مهر ماهه در شهر رشت هستم ولي هر چه جستجو كردم چيزي يافت نشد .علاقمند به تهيه كتاب شما هستم خيلي زياد چون هرچه از نا اميدي بگويم كم گفتم اگر امكان اين برايتان وجود دارد كه كتاب را به گونه اي كه امكان آن وجود دارد به من برسانيد تا تحولي در زندگي من به وجود ببايد و من آن را ازافتخار آشنايي اتفاقي خود با شما بدانم
ناشناس
|
-
|
۰۹:۰۳ - ۱۳۸۷/۰۸/۱۳
1
0
09360708786 شماره تلفن من هست آقاي نصيري به مينا جان هم سلام مرا برسانيد با تشكر فرزندان گلتان را ببوسيد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۳۷ - ۱۳۸۹/۰۸/۱۹
0
0
به من عاشق بگین چطور درکم میکنین تاباهاتون حرف بزنم
بدونم که خودمو بااین حرفها خسته نمیکنم
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین