کد خبر: ۷۵۷۳۶
تاریخ انتشار : ۳۰ ارديبهشت ۱۳۸۷ - ۱۶:۴۱
از قهر نمایندگان مجلس تا اهدای تقدیر فرزند از پدر؛

حاشیه‌های جالب تودیع وزیر سابق کشور

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: مراسم تودیع و معارفه وزیر کشور دارای حاشیه های جالبی بود.

به گزارش خبرنگار سیاسی آفتاب، در مراسم تودیع و معارفه وزیر کشور شمار زیادی از نمایندگان مجلس هفتم حضور داشتند و از شخصیت‌های لشکری و کشوری نیز در این مراسم حضور پیدا کرده بودند که می توان به حضور مهدی چمران، علی لاریجانی، غلامحسن الهام، شریعتمداری (وزیر بازرگانی دولت خاتمی)، میر لوحی (معاون سابق وزیر کشور)، روح الله حسینیان، محسنی اژه‌ای، محمد جهرمی، محمدرضا باهنر، سردار احمدی مقدم، برقعی و تعدادی از استانداران سراسر کشور به همراه معاونین وزارت کشور اشاره کرد. 

***در ابتدای این مراسم شهاب مرادی رییس مشاورین جوان وزیر کشور اقدام به مرثیه سرایی در مدح حضرت فاطمه زهرا (ع) کرد که فضای مجلس را تحت تاثیر قرار داد و حاضران در این مراسم در سوگواری بانوی دو عالم قطرات اشکشان جاری شد. 

***در اواسط مراسم یکی از کارکنان وزارت کشور توهینی به یکی از نمایندگان مجلس کرد و در پی این اقدام 10 تن از نمایندگان مجلس به نشانه اعتراض جلسه را ترک کردند یا شاید قهر کردند و مهدی هاشمی هم که متوجه این جریان شد سریع به سمت نمایندگان در بیرون از سالن رفت و از آنها دلجویی کرد و مجددا پس از دقایقی آنها را به سالن باز گرداند. 

***در این مراسم پورمحمدی به صورت نمادین به 5 تن از کارکنان وزارت کشور سند آپارتمان‌های پروژه سیمرغ اسلامشهر که در دوره او برای کارکنان تهیه شده بود اهدا کرد که این اقدام پورمحمدی با تشویق کارکنان وزارت کشور همراه بود. 

***در این مراسم تودیع و معارفه پورمحمدی توانست رکورد دریافت لوح از سوی مسوولان کشور را بزند زیرا در پایان سخنانش لوح های فراوانی از سوی شخصیت های مختلف به او اهدا شد . 

***این مراسم که در تالار 4000 نفری وزارت کشور برگزار می شد تقریبا طبقه پایین این تالار را پر از جمعیت کرده بود.

*** هنگامی که مجری برنامه از علی لاریجانی دعوت کرد که برای سخنرانی پشت تریبون قرار بگیرد وی به‌جای اینکه از پله‌های گوشه سن استفاده کند، مستقیما بر روی سن رفت، که موجب جلب توجه حاضران شد. 

***در پایان این مراسم دختر پورمحمدی دسته گلی را به صورت نمادین به خاطر تلاشهای پدرش در این مدت در وزارت کشور به او اهدا کرد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
-
|
۲۰:۳۶ - ۱۳۸۷/۰۲/۳۰
0
0
اين كارها فايده ندارد وزري كشور رحيمي است اين كارها همه سياهي لشكر است
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین