کد خبر: ۷۵۷۳۸
تاریخ انتشار : ۳۰ ارديبهشت ۱۳۸۷ - ۱۷:۴۵
وزیر اطلاعات:

پی گیری دخالت آمریکا و انگلیس در انفجار شیراز در مجامع بین المللی

آفتاب‌‌نیوز :  آفتاب: وزیر اطلاعات گفت:«بحث دست داشتن آمریكا و انگلیس در وقایع اخیر را به صورت جدی دنبال می‌كنیم و این احتمال نیز هست كه موضوع را از مجامع بین‌المللی پی‌گیری كنیم».

به گزارش خبرنگار سیاسی آفتاب وزیر اطلاعات دوشنبه در حاشیه مراسم تودیع وزیر كشور و معارفه سرپرست جدید این وزارتخانه، در پاسخ به پرسشی درباره زمان محاكمه عاملان جنایت شیراز، گفت: «هنوز زمان محاكمه مشخص نیست».

محسنی اژه‌ای اظهار داشت: «هنوز پرونده به دادگاه نرسیده، بررسی‌ها ادامه دارد و در نتیجه زمان محاكمه هنوز مشخص نیست، بعد از فرستادن پرونده به دادگاه، زمان محاكمه مشخص می‌شود».

وزیر اطلاعات در پاسخ به این پرسش كه «اعلام شده بود قرار است وزارت اطلاعات بحث مافیای مسكن را دنبال كند، شما در این زمینه چه اقداماتی انجام دادید؟» اظهار داشت: «مبارزه با مفاسد اقتصادی در بعد كلان یكی از وظایف ماست كه بخش مسكن نیز مشمول آن می‌شود و ما این مساله را دنبال می‌كنیم».

وزیر اطلاعات در ادامه در پاسخ به این پرسش كه « با توجه به این‌كه اعلام شده آمریكا و انگلیس در جنایت‌های اخیر شیراز دست داشته‌اند، آیا احتمال دارد از مجامع بین‌المللی این مساله را پی‌گیری كنید؟» گفت: «بحث دست داشتن آمریكا و انگلیس در وقایع اخیر را به صورت جدی دنبال می‌كنیم و این احتمال نیز هست كه موضوع را از مجامع بین‌المللی پی‌گیری كنیم».
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین