کد خبر: ۷۵۷۵۵۳
تاریخ انتشار : ۱۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۹

رابرت دنیرو از مردم اوکراین دفاع کرد

با توجه به تداوم جنگ در اوکراین، رابرت دنیرو، ستاره پیشکسوت سینمای هالیوود در دانشگاه کمبریج در دفاع از مردم اوکراین سخنرانی کرد.
رابرت دنیرو از مردم اوکراین دفاع کرد
آفتاب‌‌نیوز :

این بازیگر سینمای هالیوود اخیرا از نیویورک به انگلیس پرواز کرد و قرار شد در اتحادیه دانشگاه کمبریج سخنرانی کند.

دنیرو درباره حرفه بازیگری خود صحبت کرد، اما وقتی از او نظرش را در مورد اوکراین پرسیدند، گفت: باید در مورد اتفاقی که در حال وقوع است، حرف زد و روسی‌ها حق ندارند چنین اشتباهی کنند. ما باید کاری کنیم که جلوی این نوع تجاوز را بگیریم.

این هنرپیشه هالیوودی برای مخاطبان متعدد خود در اتحادیه دانشگاه کمبریج سخنرانی کرد و گفت: شما می‌بینید که اکنون در اوکراین چه اتفاقی می‌افتد و باید در برابر این اتفاق ایستادگی کرد. به همین سادگی، این حرف حتی در مورد دموکراسی هم نیست و در مورد درست و غلط است.

دنیرو افزود: ترس من این است که این جنگ ادامه پیدا کند و برای مردم عادی شود. البته شاید باید موضع قوی‌تری توسط مردم اتخاذ شود.

وی خاطرنشان کرد: این یک چیز وحشتناک است که باید از آن آگاه بود، اینکه ما سلاح‌های هسته‌ای داریم که مردم را با آن تهدید می‌کنند.

رابرت دنیرو تصریح کرد: من نمی‌توانم این دنیا را در چنین حالتی تصور کنم، اما ما باید کاری انجام دهیم تا جلوی این نوع تجاوز را بگیریم. دموکراسی راهی است که ما باید طی کنیم تا این جهان را سالم و هموار نگه داریم.

منبع: بی بی سی
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین