کد خبر: ۷۵۷۶۱
تاریخ انتشار : ۳۱ ارديبهشت ۱۳۸۷ - ۰۰:۱۰

اوباما: دست از سر همسر من بردارید

آفتاب‌‌نیوز :

آفتاب: باراک اوباما نامزد پیشتاز دموکرات ها در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا با انتقاد شدید از روش های تخریب گرانه حزب جمهوریخواه صراحتا نسبت به ادامه حملات تبلیغاتی علیه همسرش هشدار داده است.

به گزارش سرویس بین الملل آفتاب، سناتور اوباما که روز دوشنبه در برنامه تلویزیونی «صبح بخیر آمریکا» در شبکه تلویزیونی ABC حاضر شده بود با اشاره به یک فیلم تبلیغاتی حزب جمهوریخواه که در آن میشل اوباما ،همسرش، مورد حمله قرار گرفته گفت: «اگر من به عنوان نامزد حزب دموکرات انتخاب شوم جمهوریخواهان می توانند هر آنچه که می خواهند درباره من و عملکرد گذشته ام بگویند... ولی به آنها هشدار می دهم که به میشل و خانواده من نزدیک نشوند، زیرا چنین چیزی را تحمل نمی کنم».

شاخه ایالت تنسی حزب جمهوریخواه طی روزهای گذشته یک فیلم تبلیغاتی علیه سناتور اوباما پخش کرده که در آن با اشاره به یک مصاحبه تلویزیونی خانم اوباما میهن پرستی وی و همسرش زیر سئوال می رود. میشل اوباما سه ماه پیش در یک مصاحبه تلویزیونی گفته بود که بواسطه پیروزی همسرش در مراحل مختلف انتخابات مقدماتی حزب دموکرات «برای نخستین بار به آمریکایی بودن خود افتخار می کند». این جمله شش بار در این تیزر پخش شده و آنگاه گفته می شود که «ما جمهوریخواهان تنسی همیشه به امریکا افتخار می کنیم».

در این تیزر تلویزیونی همچنین از رادیوهای ایالت تنسی خواسته می شود تا در جریان سفر هفته جاری خانم اوباما به شهر نشویل در این ایالت اقدام به پخش سرودهای میهن پرستانه کنند.

خانم اوباما بعدا این گفته اش را اصلاح کرد و گفت که منظور وی تجلیل از حمایت رای دهندگان دموکرات از همسرش بوده و وی همیشه به کشورش افتخار کرده است.

آقای اوباما در مصاحبه روز دوشنبه اینگونه روش های تبلیغاتی را «کلاس پائین» توصیف کرد و خاطرنشان ساخت :«من فکر می کنم اکثر امریکایی ها در این خصوص با من همعقیده اند... جمهوریخواهان تنسی باید درباره در پیش گرفتن چنین روش هایی دوباره فکر کنند... در هرصورت به آنها توصیه می کنم همسر من را راحت بگذارند».

گفتنی است مایک دانکن دبیر حزب جمهوریخواه دستور حذف این تیزر از وب سایت حزب را داده و گفته که مخالف به کار گیری چنین روش هایی در مبارزات انتخاباتی است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
-
|
۰۰:۳۲ - ۱۳۸۷/۰۲/۳۱
0
0
لطفا اگر كلمات انگليسي بكار ميبريد ترجمه كنيد تيزر يك كلمه انگليسي است !!!؟
ناشناس
|
-
|
۰۰:۴۱ - ۱۳۸۷/۰۲/۳۱
0
0
لطفا اگر كلمات انگليسي بكار ميبريد ترجمه كنيد تيزر يك كلمه انگليسي است !!!؟
ناشناس
|
-
|
۱۸:۳۱ - ۱۳۸۷/۰۲/۳۱
0
0
به نظر من حرف مسخره اي زده.آدمي كه حرف سياسي ميزنه اونم در رسانه هايي كه هزاران نفر ميبينن بايد مواظب حرف زدنش باشه .اگه كسي ميخواد ازش انتقاد نشه خوب نبايد تو مسايل سياسي دخالت كنه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین