کد خبر: ۷۵۷۸۶۴
تاریخ انتشار : ۱۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۰:۲۵

جدل بر ویلای ۱۸۰۳ متری رحمانی فضلی در نیاوران

یک مقام دولت رئیسی از پیگیری تخلیه ویلای ویلای رحمانی فضلی در منطقه نیاوران خبر داد، اما مشاور وزیر کشور سابق در توئیتی از تخلیه این «خانه سازمانی» در «موعد مقرر» نوشت.
آفتاب‌‌نیوز :

یک باب ویلا با وسعت هزار و ۸۰۳ متر و اعیان ۶۸۴ متر در منطقه نیاوران تهران در اختیار عبدالرضا رحمانی فضلی قرار داشته است.

عزیزالله فضلی معاون ارتباطات و پیگیری اجرای قانون اساسی معاونت حقوقی ریاست‌جمهوری در نامه‌ای به احمد وحیدی وزیر کشور، ضمن درخواست برای پیگیری تخلیه ملک مذکور، به برخی جزئیات این واگذاری اشاره کرده است.

در بخشی از این نامه آمده که رحمانی فضلی نه تنها هیچ‌گونه اجاره‌ای برای سکونت در ملک مذکور پرداخت نکرده، بلکه هزینه‌های سنگین نگهداری این ملک نیز از بیت‌المال پرداخت شده است.

در این نامه تأکید شده ضمن بررسی چگونگی واگذاری این ملک به وزیر کشور سابق، اقدامات قانونی برای رفع تصرف از ملک مذکور که مصداق تبعیض ناروا است، انجام شود.

جدل بر ویلای ۱۸۰۳ متری رحمانی فضلی در نیاوران

جدل بر ویلای ۱۸۰۳ متری رحمانی فضلی در نیاوران

واکنش مشاور وزیر کشور سابق

در واکنش به انتشار خبر این نامه، روح‌اله جمعه‌ای مشاور وزیر کشور سابق در توئیتی واگذاری این خانه به رحمانی فضلی را ناشی از «الزامات امنیتی و حفاظتی» اعلام و ضمن «رویه معمول» دانستن استفاده مقامات کشور از «خانه‌های سازمانی» تاکید کرد وزیر کشور سابق، خانه سازمانی خود را در «موعد مقر» تخلیه کرده است:

جدل بر ویلای ۱۸۰۳ متری رحمانی فضلی در نیاوران

منبع: خبرآنلاین و ایرنا

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین