کد خبر: ۷۵۸۱۳۵
تاریخ انتشار : ۱۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۲

تذکرات کتبی نمایندگان مجلس به مسئولان اجرایی کشور

یک عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی کشور را قرائت کرد.
تذکرات کتبی نمایندگان مجلس به مسئولان اجرایی کشور
آفتاب‌‌نیوز :

علی کریمی فیروزجائی در جلسه علنی نوبت سوم امروز (شنبه) مجلس شورای اسلامی تذکرات کتبی نمایندگان خطاب به مسئولان اجرایی کشور را به شرح زیر قرائت کرد:

حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده شاهین شهر و ۵۱ نفر از نماینگان به وزیر صمت: لزوم جلوگیری از فروش غیر قانونی و مستقیم خودرو از پارکینگ های خودروسازان، همچنین به همراه ۱۴ نفر از نمایندگان به وزیر راه و شهرسازی درباره لزوم انجام تعهدات وزارت راه و شهرسازی در خصوص ایجاد راه دسترسی ساکنان مسکن مهر شاهین شهر به آزادراه معلم، و نیز به همراه ۶۳ نفر از نماینگان به وزیر جهاد کشاورزی درباره لزوم تخصیص نهاده های دامی به واحدهای دامداری کوچک و متوسط مطابق واحدهای بزرگ تولیدی پرورش دام، همچنین

عبدالجلال ایری نماینده کردکوی و ۳۱ نفر از نمایندگان به رئیس جمهور: علت تعطیلی مرکز شیمی درمانی بندر ترکمن که با همت خیرین در زمین هلال احمر احداث و برای مدت کوتاهی به بیماران خدمات ارائه می کرد، چیست؟

علی اکبر علیزاده برمی نماینده دامغان و ۴۹ نفر از نمایندگان به وزیر آموزش و پرورش: لزوم پاسخگویی و ارائه توضیحات در خصوص لایحه رتبه بندی معلمان و قوانین استخدامی برای معلمان، همچنین به همراه ۵۲ نفر از نمایندگان درباره ضرورت رفع تبعیض از معلمان فنی و حرفه ای، و نیز به همراه ۳۴ نفر از نمایندگان به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی درباره لزوم برخورد با ابتذال در فضا و محتوای جشنواره فیلم فجر.

محمدحسین فرهنگی نماینده تبریز و ۶۸ نفر از نمایندگان به وزیر علوم و تحقیقات: لزوم بازنگری در حذف نمایندگان ولی فقیه از عضویت در هیات امنای دانشگاه های مادر و دانشگاه های مرکز استان، همچنین به همراه ۸۳ نفر از نمایندگان به وزرای بهداشت و فرهنگ و ارشاد اسلامی: ضرورت اجتناب و جلوگیری از ترویج مصرف دخانیات در فیلم ها و سریال های سینمایی، خانگی و تلویزیونی و لزوم ممنوعیت و جلوگیری از پخش صحنه های مذکور در موارد تهیه شده قبلی.

علی اکبر علیزاده برمی نماینده دامغان و ۳۲ نفر از نمایندگان به وزیر آموزش و پرورش: لزوم تطابق جنسیتی معلم با دانش آموزان در مدارس ابتدایی.

احمد مرادی نماینده بندرعباس و ۴۸ نفر از نمایندگان به وزرای امور اقتصاد، جهاد کشاورزی و راه: لزوم تسریع در ترخیص کشتی های حامل نهاده های دامی در برخی از بنادر کشور.

احمد راستینه هفشجانی نماینده شهرکرد و ۲۱ نفر از نمایندگان به وزیر نیرو: لزوم ملی شدن منابع آب سد زاینده رود.

مهدی عسگری نماینده کرج به وزیر کشور: لزوم تسریع در تحقق ارتقای ساختاری، امکانات و نیروی انسانی شهرستان کرج و فردیس با عنایت ارتقا به رتبه فرماندهی انتظامی استان البرز.

حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده شاهین شهر و ۲۲ نفر از نمایندگان به وزیر ارتباطات: لزوم تسریع در ایجاد شبکه مخابراتی و نصب خطوط تلفن ثابت و اینترنت در شهرها و روستاهای حوزه انتخابیه.

سید سلمان ذاکر نماینده ارومیه به وزیر راه و شهرسازی: لزوم توجه به راه های محوری و بخش های شهرستان های ارومیه.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین