کد خبر: ۷۵۸۱۹
تاریخ انتشار : ۰۱ خرداد ۱۳۸۷ - ۱۱:۵۳

معرفی داوران جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان بم

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: دواران بخش‌های مختلف هشتمین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان- منطقه یک بم که 25 تا 28 در کرمان و بم برگزار می‌شود، معرفی شدند.

به گزارش سرویس هنر آفتاب، شهاب الدين عادل، طهماسب صلح جو، فريدون حسن پور ، عليرضا سعادت نيا فیلم‌های کوتاه هشتمین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان را داوری خواهند کرد.

همچنين علی اکبر قاضی نظام، محمد جعفر يوسفيان و رامتين شهبازی بخش فيلمنامه ، امير علی جواديان ، محمد ستاری و جواد پور صمد داوری بخش عکس اين رويداد را برعهده دارند. 

بر اساس اعلام دبيرخانه جشنواره منطقه‌ای بم ، آيدين آغداشلو ، سيد محمود محمدی و سيد حسن سلطانی هم داوری بخش پوستر را بر عهده دارند.

گفتنی است این جشنواره با شرکت فيلسمازانی از استان‌های سيستان و بلوچستان، هرمزگان، فارس ، مرکزی ، قزوين ، خراسان رضوی ، سمنان،يزد، خراسان جنوبی و گرگان برپا خواهد شد .
 
این جشنواره در چهار بخش مسابقه، فیلم کوتاه، عکس، فیلم‌نامه و پوستر با اهدافی چون: فراهم آوردن بستری مناسب برای تبادل اندیشه‌ها و آموخته‌ها از طریق گردآوری و عرضه‌ هدفمند آثار کشف توانمندی‌ها و تشویق سینماگران عرضه کوتاه به ابتکار و نوآفرینی، شناسایی و معرفی استعدادها و ارج نهادن به توانمندی‌های موجود در این عرصه و تولیدات همسو با نگاهی ژرف به فرهنگ، اقلیم، قومیت‌ها، خرده فرهنگ‌های مناطق مختلف سرزمین زیبای ایران برگزار می‌شود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین