کد خبر: ۷۵۸۵۰
تاریخ انتشار : ۰۱ خرداد ۱۳۸۷ - ۱۶:۰۴
صبح امروز در اتوبان تهران-کرج رخ داد:

کارخانه مینو آتش گرفت

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: آتش‌سوزی مهیبی صبح امروز در کارخانه مینو واقع در بزرگراه تهران-کرج روی داد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی آفتاب، امروز از حوالی ساعت 8:30 بامداد آتش‌سوزی مهیبی در یکی از انبارهای شرکت مینو رخ داد، که به علت ازدحام مردم و خودروها موجب کندی رفت‌وآمد در بزرگراه تهران-کرج شد.

به علت وسعت آتش‌سوزی مأموران ایستگاه‌های 413، 417، 416، 408، 501 و گروه امداد و نجات 3 و همچنین کامیون‌های حامل آب شامل تانکرهای آب ایستگاه‌های 50، 27، 58 و تریلی‌های مخزن‌دار ایستگاه‌های 501، 401 و 201 و همچنین یک دستگاه فوماتیک از ایستگاه 509، دو دستگاه خاور حامل کف آتش‌نشانی از ایستگاه‌های 104 و 105 و همچنین دو دستگاه خودروی حامل دستگاه‌های تنفسی از ایستگاه‌های 104 و 105 سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران به محل حادثه اعزام شدند.

با توجه به اهمیت آتش‌سوزی مدیران عملیات سازمان آتش‌نشانی نیز برای فرماندهی نیروهای عملیاتی و سرعت بخشیدن به اطفای این حریق به محل حادثه واقع در کیلومتر 10 جاده مخصوص کرج اعزام شدند.

بر اساس اطلاعات به دست آمده در لحظات اولیه یک نفر از کارکنان شرکت نیز دچار مصدومیت شده که به مرکز درمانی انتقال یافته است.

گفتنی است  با وجود هرم شدید زبانه‌های آتش و نیز احتمال بروز انفجارهای بعدی در انبار فوق حضور جمع کثیری از مردم در حاشیه بزرگراه جلب توجه می‌نمود؛ جامعه شناسان معتقدند، یکی از رفتارهای غلط اجتماعی ما ایرانیان این است در زمان بروز این چنین اتفاقاتی با هیجانی کردن فضای حادثه مانع عبور و مرور وسایل امدادی رسانی می شویم.
 



بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین