کد خبر: ۷۵۸۶۶۰
تاریخ انتشار : ۱۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۴

حیدری: مرادمند می‌توانست در تیم بماند

مشاور مدیرعامل باشگاه استقلال گفت:یک فصل متفاوت برای استقلال پیش می‌رود.
حیدری: مرادمند می‌توانست در تیم بماند
آفتاب‌‌نیوز :

خسرو حیدری در مراسم جشن واگذاری سهام استقلال و پرسپولیس در جمع خبرنگاران اظهار داشت: البته این جشن از دیروز استارتش خورد و خدا را شکر بخشی از سهام واگذار شد 10 درصد سهام برای واگذاری کافی نیست البته شروعش با این 10 درصد بود و هواداران می‌توانند از این پس سهامدار باشگاه باشند. استقبال هم بد نبوده است. من به نوبه خودم از هواداران می‌خواهم که در این واگذاری سهام شرکت کنند چون دلسوزان واقعی باشگاه هواداران هستند و می‌توانند بیایند تا با خرید سهام صاحب باشگاه شوند و می‌خواهند خیالشان راحت باشد سهامی که می‌خرند وارد باشگاه می‌شود. با شناختی که از آقای آجورلو دارم قطعا ایشان تمام تلاشش را می‌کند او در همین بخش خصوصی‌‌سازی خیلی تلاش کرد . همین آقای قربان‌زاده رئیس سازمان خصوصی‌سازی جلسات متعددی داشتند.

حیدری در مورد اینکه واقعا این سهام به هواداران سود می‌دهد گفت:‌ فعلا آنها بخشی از اموالشان را به نام این دو باشگاه سرمایه گذاری می‌کنند. وقتی جای خصوصی مثل بورس وسط می‌آید حتما یک فکری پشت آن بوده است. حتی واگذاری 10 درصد سهام هم کافی نیست. تا ماه‌های آینده بخش دیگری از سهام واگذار خواهد شد.

وی در مورد اینکه خودش برای خرید سهام استقلال اقدام کرده یا نه گفت:‌در کل برای پیشکسوتان سهامی را در نظر گرفته‌اند اما من هم مصاحبه کردم و گفتم قطعا این سهام را خریداری می‌کنم. وقت خودمان این کار را بکنیم مردم بیشتر دلگرم می‌شوند و می‌توانند با خرید این سهام هم برای باشگاه استقلال و هم برای خودشان یک سرمایه‌گذاری باشد. در حال حاضر فقط 10 درصد سهام است اما امیدوارم خیلی زود 100درصد سهام به دست خود هواداران برسد.

پیشکسوت استقلال در مورد صدرنشینی این تیم در لیگ برتر و اینکه به قهرمانی نزدیک شده است، گفت: این فصل یک فصل متفاوت برای استقلال است استقلال شاید در روزهای اول فصل خیلی امیدوارکننده نبود اما فرهاد چون سومین باری است که وارد باشگاه می‌شود بیشتر تجربه کسب کرده و تا الان خیلی موفق بوده است خیلی از رکوردها را جابه‌جا کرده است حتی می‌بینید با وجود اینکه دو بازیکن خوب ما را از ما گرفتند اما باز هم استقلال بهترین خط دفاع لیگ را دارد. من همین جا از همه مدافعانی که در استقلال داریم دفاع می‌کنم چون ما بهترین‌ها را داریم امیدوارم که عوامل دیگری جلوی قهرمانی را نگیرد.

حیدری در مورد اینکه آجورلو بارها گفته که نمی‌خواهند استقلال قهرمان شود عنوان کرد: آقای آجورلو خودشان نظامی بوده‌اند اما در باشگاه استقلال هیچگاه قانون را زیر پا نگذاشته‌اند. از روز اول هم به وکیل باشگاه آقای سمیعی گفتند که این دو واقعا سرباز هستند یا نه اگر سرباز هستند که بروند پیش خیلی‌ها رفتند خودشان اسم‌هایشان را گفتند. فکر می‌کنم مرادمند می‌توانست تا آخر فصل بماند و برای استقلال بازی کند مشکلی هم ایجاد نمی‌شد اما وقتی جوی راه می‌افتد یکسری افراد تصمیم‌گیرنده هستند یک مقدار رنگی نگاه می‌کنند. به نظر من این جالب نیست چه آبی باشد چه قرمز.افراد تصمیم‌گیر فقط باید قانون را رعایت کنند. اگر می‌گوییم مرادمند می‌توانست بازی کند واقعا قانونی می‌توانست بازی کند اما این شرایط مهیا نشد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین