کد خبر: ۷۵۸۶۶۶
تاریخ انتشار : ۱۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۰

دستور ویژه رئیسی درباره ریزگرد‌های خوزستان

معاون اجرایی رئیس جمهور: نیاز همه شهرستان‌های خوزستان بر اساس اسناد بالادستی مورد توجه دولت است که برای تامین اعتبار نیاز‌های اساسی در اولویت قرار گرفته است.
دستور ویژه رئیسی درباره ریزگرد‌های خوزستان
آفتاب‌‌نیوز :

معاون اجرایی رئیس جمهور گفت: رییس جمهور دستور ویژه برای بررسی وضعیت ریزگردهای خوزستان صادر کرد که در همین راستا گزارش جامعی از بازدیدهای میدانی صورت گرفته به او و شورای عالی محیط زیست برای اخذ تصمیمات لازم ارائه خواهد شد.

 سید صولت مرتضوی معاون اجرایی رئیس جمهور امروز در حاشیه بازدید از طرح آبرسانی غدیر اظهار کرد: موضوع ریزگردها دارای دو منشا داخلی و خارجی است که طرح‌های در دست اقدام برای مقابله با آن‌ها پیگیری شده و برای منابع داخلی تصمیمات خوبی اتخاذ شده که برای سرعت در اجرای آن‌ها پرداخت‌ها تسریع خواهند یافت.

معاون اجرایی رئیس جمهور گفت: تمام طرح های مصوب سفر رییس جمهور به این استان فعال هستند و از پیشرفت فیزیکی بسیار مطلوبی برخوردارند.

وی ادامه داد: وزارت نفت در راستای رسالت اجتماعی خود، اعتبار قابل توجهی برای اجرای برخی طرح‌ها به ویژه تامین آب شرب در خوزستان در نظر گرفته است که این موضوع می‌تواند در کاهش مشکل مردم این استان موثر باشد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین