کد خبر: ۷۵۸۷۹
تاریخ انتشار : ۰۲ خرداد ۱۳۸۷ - ۱۴:۱۷

ورزشگاه «علی دایی» فردا در اردبیل افتتاح می‌شود

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب:‌ استاندار اردبیل اعلام کرد ورزشگاه20 هزارنفری علی دایی فردا همزمان با سوم خرداد «روز مقاومت، پیروزی و ایثار» با حضور معاون اول رییس جمهور و رییس سازمان تربیت بدنی افتتاح خواهد شد. 

به گزارش آفتاب، به نقل از واحدمرکزی خبر؛ علی نیکزاد استاندار اردبیل درآستانه افتتاح این ورزشگاه گفت: «ساخت ورزشگاه علی دایی در زمینی به مساحت 42 هکتار از سال 73 آغاز شد، اما تا سال 84 فقط 40 درصد پیشرفت فیزیکی داشت که با نگاه وی‍ژه و محوری دولت نهم در رابطه با توسعه زیرساخت های ورزش کشور و بهره مندی جوانان و نوجوانان از امکانات و فضاهای ورزشی تحولی چشمگیر در این مورد صورت گرفت. به ویژه در سفر اول دولت توجهی ویژه به ساخت ورزشگاه صورت گرفت تا پیرو بازدید علی آبادی و سعیدی کیا وزیر مسکن و شهرسازی همدلی خاصی در راه ساخت و تکمیل این طرح شکل گیرد».
 
نیکزاد افزود: «بر این مبنا و با نظر علی آبادی، سازمان تربیت بدنی تقبل کرد که در کنار سازمان مسکن و شهرسازی نسبت به نصب پیست تارتان، پروژکتورها، صندلی ها و چمن مصنوعی ورزشگاه اقدام کند که امروز خوشحالم در سایه وحدت و همدلی مسوولان و تلاش و کوشش جمعی مرحله اول این مجموعه با اعتباری بالغ بر9میلیارد تومان آماده افتتاح و بهره برداری شده‌است». 

استاندار اردبیل تصریح کرد: «در داخل این مجموعه زیبا به‌طور همزمان یک سالن سرپوشیده دوومیدانی درحال ساخت است که امیدواریم این سالن نیز که می تواند در رشته پایه و مدال آور دوومیدانی ثمرات خوبی را برای ورزش به همراه داشته باشد در زمان مقرر تکمیل و تحویل جامعه ورزش استان شود».
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین