کد خبر: ۷۵۸۸۷۷
تاریخ انتشار : ۱۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۲

کشف ۲ هزار تن آهن احتکاری در اصفهان

فرمانده انتظامی استان اصفهان از کشف انبار حاوی بیش از ۲ هزار تُن آهن آلات احتکار شده به ارزش بیش از ۳۰۰ میلیارد ریال در عملیات ماموران پلیس امنیت اقتصادی این فرماندهی خبر داد.
کشف ۲ هزار تن آهن احتکاری در اصفهان
آفتاب‌‌نیوز :

سردار محمدرضا میرحیدری، فرمانده انتظامی استان اصفهان اظهار داشت: کارشناسان پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان اصفهان در ادامه طرح‌ها و برنامه‌های ویژه مقابله با احتکار کالاهای اساسی و مورد نیاز مردم و به دنبال گزارشات واصله مبنی بر کمبود آهن آلات و افزایش قیمت این کالا در بازار آزاد موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: کارشناسان پلیس امنیت اقتصادی استان اصفهان با انجام تحقیقات تخصصی و کارهای پلیسی انبار بزرگ حاوی آهن آلات احتکار شده را در شهر اصفهان کشف کردند.

میرحیدری اظهار داشت: پس از شناسایی انبار مذکور ماموران طی هماهنگی با مقام قضائی از آن بازرسی کردند که در نتیجه ۲ هزارو ۱۰۰ تُن آهن آلات کشف شد که بررسی‌های بعمل آمده نیز نشان می‌داد این انبار در سامانه انبارهای اداره صنعت، معدن و تجارت ثبت نشده و موجودی آن نیز به اداره اعلام نشده است و بنابر این، جرم احتکار کالا محرز شد.

فرمانده انتظامی استان اصفهان ارزش آهن آلات مکشوفه را برابر ارزیابی کارشناسان مربوطه بالغ بر ۳۰۰ میلیارد ریال اعلام کرد و اظهار داشت: در این رابطه یک نفر دستگیر و به همراه پرونده به مرجع قضایی معرفی شد.

وی بر عزم راسخ و محکم پلیس برای اجرای عدالت در جامعه و کوتاه کردن دست مفسدان اقتصادی، محتکران و سودجویان است تاکید کرد و گفت: از شهروندان هم می‌خواهم که اطلاعاتی خود از فعالیت این گونه مجرمان را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ در اختیار پلیس قرار دهند تا در اسرع وقت با آنان برخورد قانونی صورت گیرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین