کد خبر: ۷۵۸۹۱۲
تاریخ انتشار : ۱۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۲:۲۳

عکس/مدافع پرسپولیس در سودای بازگشت به ترکیب

مدافع چپ پای پرسپولیس با پشت سر گذاشتن یک جلسه محرومیت، اکنون بار دیگر در اختیار کادرفنی قرار گرفته و قادر به همراهی تیمش در جدال این هفته خواهد بود.
عکس/مدافع پرسپولیس در سودای بازگشت به ترکیب
آفتاب‌‌نیوز :

سعید آقایی، مدافع چپ پای پرسپولیس که دیدار این هفته تیمش مقابل نفت را که با شکست سرخ‌پوشان در آبادان همراه بود؛ به دلیل محرومیت از دست داده، اکنون امیدوار به بازگشت به ترکیب اصلی و تقابل با نفت مسجدسلیمان است.

در شرایطی که سمت راست پرسپولیس با حضور رامین رضاییان با پیگیری حملات پردامنه روی دروازه رقبا دنبال می‌شود، آقایی نیز امیدوار است در بازگشت به ترکیب تیمش در جدال با نفت مسجدسلیمان روز موفقی را دنبال کند و بتواند در دستیابی تیمش به هدف رسیدن به برد در این جدال نقش پررنگی از خود به‌جا بگذارد.

یحیی گل محمدی در جدال با نفت آبادان از علی شجاعی به جای سعید آقاییِ محروم در ترکیب اصلی خود سود برد. با این حال این بازیکن در دقیقه ۷۰ جای خود را به محمد عمری داد تا سرخ‌پوشان برای فرار از شکست تغییر سیستم داشته باشند. اکنون باید دید با پایان محرومیت یک جلسه‌ای سعید آقایی و حضور او در تمرینات پیش از جدال با نفت مسجدسلیمان، او بار دیگر در ترکیب اصلی حاضر خواهد شد و قادر است در جدال با شاگردان محمود فکری، تیمش را برای دستیابی به برد کمک کند یا خیر.

 

منبع: ورزش سه
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین