کد خبر: ۷۵۸۹۵۲
تاریخ انتشار : ۱۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۳:۱۵
تبلیغات

معرفی بهترین هتل‌های بندرعباس

سفر به شهر بندرعباس و دیدار با مردمی به گرمای هوایش می‌تواند جزو بهترین خاطرات سفرتان قرار گیرد. اگر بتوانید بهترین هتل این شهر را انتخاب نمایید و از امکاناتی به روز و مدرن در این شهر نیز برخوردار شوید که به طور حتم پازل لذت از این سفر را نیز تکمیل خواهید کرد.
معرفی بهترین هتل‌های بندرعباس
آفتاب‌‌نیوز :

اگر جزو کسانی هستید که می‌خواهید در سفر به بندرعباس در بهتر ین هتل‌های بندرعباس اقامت داشته باشید این مطلب حسابی به کارتان می‌آید. در ادامه می‌خواهیم به تفصیل به معرفی بهترین هتل‌های بندرعباس بپردازیم. در معرفی این دسته از هتل‌ها به تفکیک به توضیح امکانات و جاذبه‌های نزدیک هتل پرداخته‌ایم پس تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

بهترین هتل‌های بندرعباس کدام‌ها هستند؟

در پاسخ به این سوال بایدگفت؛ آنچه که مسلم است بهترین هتل‌های یک شهر در دسته هتل‌های پنج ستاره قرار می‌گیرند. گرچه نمی‌توان از این نکته گذشت که برخی هتل‌های چهار ستاره هم به دلیل ارائه امکاناتی استاندارد می‌توانند در دسته بهترین هتل‌های یک شهر نیز قرار گیرند. آنچه در ادامه از نظرتان می‌گذرد معرفی هتل‌های پنج ستاره و همچنین تنها هتل چهار ستاره بندرعباس است.

۱. هتل هما بندرعباس

هتل هما یکی از بهترین هتل‌های بندرعباس محسوب می‌شود. این هتل با پنج ستاره درخشان توانسته لبخند رضایت بر چهره میهمانانش بنشاند. برای رسیدن به هتل هما باید مسیر بلوار آیت الله طالقانی را در پیش بگیرید و سپس به خیابان معراج بروید. اگر می‌خواهید در منطقه‌ای ساحلی و آرام اقامت داشته باشید هتل هما بندرعباس انتخابی مناسب برای شما محسوب‌ می‌شود.

معرفی بهترین هتل‌های بندرعباس

به محض ورود به هتل فضاسازی زیبا و محوطه سرسبز هتل به جان و دلتان می‌نشیند. در هتل هما دستتان برای انتخاب یک واحد اقامتی مناسب باز است. به طور مثال در این هتل می‌توانید انواع اتاق‌های دو تخته، اتاق‌های کانکت (مناسب خانواده‌ها) و سوئیت‌های معمولی و رویال را انتخاب نمایید. باید گفت سوئیت‌های رویال هتل جزو بهترین واحد‌های اقامتی هتل هما محسوب می‌شوند. فرقی نمی‌کند کدام یک از واحد‌های اقامتی هتل هما را انتخاب خواهید کرد به هر حال قاب پنجره شما رو به باغ هتل یا رو به دریا باز خواهد شد و در هر صورت چشم اندازی زیبا خواهید داشت.

اگر هم ترجیح می‌دهید در فضایی شبیه به خانه و در نزدیکی دریای تماشایی خلیج فارس اقامت داشته باشید بهتر است رزرو ویلا‌های ساحلی هتل هما را مد نظر داشته باشید. ویلا‌های ساحلی دارای دو اتاق خواب هستند و اگر خانوادگی سفر می‌کنید انتخاب مناسبی برای شما خواهد بود.

• امکانات هتل/ جاذبه‌های نزدیک هتل

از امکانات هتل هما بندرعباس می‌توان به دو رستوران ستاره و مروارید اشاره کرد. دو رستوران شیک و زیبا که با منویی متنوع از میهمانان به نحوی شایسته پذیرایی می‌کنند. اگر می‌خواهید در کنار ساحل ملاقاتی دوستانه داشته باشید؛ می‌توانید به کافی شاپ ساحلی هتل بروید. در اینجا می‌توانید ضمن لذت بردن از تماشای دریا انواع

نوشیدنی‌های سرد و گرم و همینطور دسر‌های خوشمزه را سفارش دهید و نوش جان کنید. ناگفته نماند؛ کافی شاپ مرجان نیز در ساختمان هتل قرار دارد که می‌توانید برای استراحتی دلنشین و صرف انواع کیک‌های کافی شاپی و نوشیدنی‌های خوشمزه انتخاب نمایید.

اگر جزو کسانی هستید که ورزش را در سفر نیز فراموش نمی‌کنید؛ می‌توانید با اقامت در هتل هما از سالن بدنسازی، زمین تنیس و مسیر پیاده روی ساحلی استفاده نمایید. علاوه‌بر این، باید گفت؛ این هتل دارای اسکله اختصاصی برای تردد به جزیره هرمز و قشم است.

با وجود چندین فروشگاه پوشاک موجود در هتل می‌توانید بدون اتلاف وقت خرید‌های خود را در هتل انجام دهید. از دیگر امکانات هتل هما بندرعباس می‌توان به سالن‌های چند منظوره، سالن اسپا، استخر، سونا و جکوزی، پارکینگ، خدمات خشکشویی، روم سرویس ۲۴ ساعته، کافی نت و پذیرش ۲۴ ساعته اشاره کرد.

• جاذبه‌های نزدیک هتل

با اقامت در هتل هما؛ دسترسی خوبی به مراکز خرید معروف همچون مجتمع تجاری زیتون خواهید داشت. علاوه‌بر این تا بازار ماهی فروش‌ها و اسکله شهید حقانی فاصله‌ای نخواهید داشت. موزه مردم شناسی نیز در نزدیکی هتل قرار گرفته است. از دیگر جاذبه‌های نزدیک هتل می‌توان به حمام گله داری، محله باستانی سورو و پلاژ بانوان اشاره کرد.

۲. هتل هرمز بندرعباس

هتل هرمز بندرعباس یکی دیگر از هتل‌های لوکس بندرعباس به شمار می‌آید. هتل هرمز هتلی پنج ستاره است. برای رسیدن به این هتل باید به میدان انقلاب بروید. درست نبش میدان ساختمان هفت طبقه هتل را خواهید دید. هتل هرمز در زمینی به مساحت پنجاه هزار متر مربع قرار دارد. محوطه زیبا و سرسبز هتل در بدو ورود نظرتان را جلب خواهد کرد.

از ویژگی‌های خوب هتل هرمز به دسترسی به ساحل تماشایی است. کافی است تصمیم بگیرید به دیدار دریا بروید با یک پیاده روی کوتاه می‌توانید خود را به دریا برسانید و از تماشای آن لذت ببرید.

واحد‌های اقامتی هتل هرمز با امکاناتی استاندارد پذیرای میهمانان است. واحد‌های اقامتی هتل چشم اندازی زیبا رو به خلیج همیشه فارس دارند. چیدمان اتاق‌های هتل بر اساس نیاز‌های اقامتی مسافران انجام شده و لوازم اتاق‌ها با دقت خاصی جانمایی شده‌اند. در هتل هرمز می‌توانید بسته به تعداد نفرات انواع اتاق‌های یک تا سه تخته را رزرو نمایید. سوئیت‌های هتل نیز با امکاناتی مناسب و البته فضایی دلباز‌تر مهیای پذیرایی از میهمانان است. در این هتل می‌توانید انواع سوئیت‌های رویال و سوئیت‌های مراکشی را انتخاب و رزرو نمایید.

• امکانات هتل/ جاذبه‌های نزدیک هتل

از مهمترین امکانات هتل هرمز بندرعباس می‌توان به مجموعه رستوران‌ها و کافه‌ها اشاره کرد. تنوع سالن‌های پذیرایی هتل موجب می‌شود تا با هر سلیقه‌ای که باشید بتوانید غذای مورد علاقه و سلیقه خود را نوش جان کنید. از جمله رستوران‌های هتل‌ می‌توان به رستوران فیروزه، رستوران مرجان و رستوران سبز اشاره کرد.

هتل هرمز رستوران دیگری نیز در فضای باز و محیط سرسبز هتل دارد که اگر ترجیح می‌دهید در زمان صرف غذا موسیقی دلنشینی را که به صورت زنده روی استیج رستوران اجرا می‌شود را ببینید بهتر است به فکر رزرو میز در رستوران دریا باشید. ناگفته نماند؛ که هتل هرمز دارای محوطه‌ای سرسبز و مملو از درختان نخل است. رستوران سنتی هتل (باغ نخل) در این محوطه قرار دارد که می‌تواند برای صرف غذایی خوشمزه انتخاب مناسبی باشد. در باغ نخل می‌توانید روی تخت‌های چوبی بنشینید و از صرف غذایی خوشمزه در محیطی زیبا لذت ببرید.

اگر می‌خواهید خارج از فضای رستوران‌های هتل و در محیطی با آرامش بیشتر یک دورهمی دوستانه داشته باشید می‌توانید به کافی شاپ هتل بروید. در کافی شاپ هتل میز‌های بیلیارد نیز برای لذت از یک سرگرمی به یاد ماندنی مهیاست. در این کافی شاپ می‌توانید علاوه‌بر انواع کیک‌های خوشمزه و نوشیدنی‌های گوارا انواع فست فود را نیز نوش جان کنید.

دمنوش خانه هتل نیز از دیگر انتخاب‌های شما برای سپری لحظاتی به یاد ماندنی در این هتل است. در دمنوش خانه "آرامش" علاوه‌بر برخورداری از موسیقی زنده می‌توانید انواع غذا‌های بومی و ایرانی و انواع دمنوش‌ها و شربت‌ها را سفارش دهید.

از دیگر امکانات هتل هرمز می‌توان به سالن آمفی تئاتر، سالن‌های همایش و کنفرانس، مجموعه تفریحی و ورزشی، استخر، سونا و جکوزی، مرکز خرید، عابر بانک، خدمات خشکشویی و پذیرش ۲۴ ساعته اشاره کرد.

• جاذبه‌های نزدیک هتل

با اقامت در هتل هرمز می‌توانید با طی مسافتی کوتاه به بازار سنتی بندرعباس بروید. برای رسیدن به مجتمع تجاری سیتی سنتر و اسکله شهید حقانی با خودرو حدود ۵ دقیقه فاصله خواهید داشت. از دیگر جاذبه‌های دیدنی نزدیک هتل می‌توان به عمارت کلاه فرنگی و معبد هندو‌ها اشاره کرد.

معرفی بهترین هتل‌های بندرعباس

۳. هتل بین المللی خلیج فارس بندرعباس

هتل بین المللی خلیج فارس نیز یکی از بهترین هتل‌های بندرعباس محسوب می‌شود. این هتل در منطقه خون سرخ قرار گرفته است. منطقه صنعتی خون سرخ، نزدیک به اسکله شهید رجایی قرار دارد. باید گفت؛ این هتل با مرکز شهر بندرعباس ۳۰ دقیقه فاصله زمانی دارد. از هتل بین المللی خلیج فارس تا ساحل راهی نیست؛ به طوریکه با یک پیاده روی ۱۰ دقیقه‌ای می‌توانید از تماشای دریای نیلگون خلیج فارس لذت ببرید.

ساختمان هتل هفت طبقه دارد باید گفت هتل بین المللی خلیج فارس بندرعباس زمینی به مساحت ۹۸ هزار متر مربع دارد. محوطه هتل نیز زیبا و سرسبز است و در بدو ورود نوید اقامتی دلنشین را به شما خواهد داد. در این هتل می‌توانید انواع اتاق یک تخته، دو تخته و سوئیت را رزرو نمایید. در واحد‌های اقامتی هتل امکانات رفاهی استاندارد برای میهمانان فراهم شده است. خوب است بدانید که با رزرو واحد‌های اقامتی هتل خلیج فارس می‌توانید نمایی چشم نواز از دریا را در قاب پنجره اتاق خود داشته باشید و از این همه زیبایی لذت ببرید.

• امکانات هتل/ جاذبه‌های نزدیک هتل

در هتل بین المللی خلیج فارس بندرعباس می‌توانید برای صرف غذایی لذیذ به رستوران بام هتل بروید. در این رستوران انواع غذا‌های ایرانی و فرنگی را می‌توانید سفارش دهید. با انتخاب رستوران بام هتل در حین صرف غذا می‌توانید چشم اندازی دلنشین از دریا و مناطق اطراف داشته باشید. هتل خلیج فارس یک کافی شاپ و چایخانه سنتی هم دارد؛ که بسته به اینکه محیط کلاسیک یا سنتی را برای قرار ملاقاتی دوستانه یا استراحتی کوتاه می‌پسندید می‌توانید انتخاب نمایید.

از دیگر امکانات هتل خلیج فارس می‌توان به سالن بدنسازی، و مجموعه آبی اشاره کرد. علاوه‌بر این در این هتل امکانات و خدماتی نظیر تاکسی سرویس، اتاق چمدان، پذیرش ۲۴ ساعته، چندین سالن و اینترنت برای میهمانان مهیاست.

• جاذبه‌های نزدیک هتل

همانطور که ذکر شد؛ هتل خلیج فارس با مرکز شهر نیم ساعت فاصله دارد. از هتل خلیج فارس تا محله باستانی سورو با خودرو حدود ۱۵ دقیقه فاصله خواهید داشت. برای رسیدن به موزه مردم شناسی و حمام گله داری نیز حدود ۲۰ دقیقه با خودرو زمان لازم خواهید داشت. از دیگر جا‌های دیدنی با دسترسی راحت می‌توان به معبد هندو‌ها اشاره کرد.

۴. هتل آتیلار بندرعباس

هتل آتیلار بندرعباس چهار ستاره دارد. برای رسیدن به این هتل باید به میدان هفده شهریور بروید درست مقابل اداره پست مرکزی ساختمان هتل را خواهید دید. ساختمان هتل سیزده طبقه دارد. در واقع باید گفت هتل آتیلار از دو فاز جدا (فاز یک و فاز دو) تشکیل شده است.

با اقامت در این هتل می‌توانید با طی زمانی کوتاه به ساحل بروید. از هتل تا ساحل را می‌توانید با خودرو در عرض ۵ دقیقه طی نمایید. موقعیت مکانی خوب هتل و البته ارائه امکانات رفاهی اقامتی در دو فاز موجب شده تا این هتل جزو انتخاب‌های بسیاری از مسافران قرارگیرد. در این هتل می‌توانید انواع اتاق‌های یک تا سه تخته را رزرو نمایید. اگر هم ترجیح می‌دهید در فضایی دلباز‌تر با امکاناتی بیشتر اقامت داشته باشید بهتر است سوئیت‌های اختصاصی هتل را رزرو نمایید.

• امکانات هتل/ جاذبه‌های نزدیک هتل

در هتل آتیلار بندرعباس همه چیز مهیاست تا لذت سفر به بندرعباس برای میهمانان هتل تکمیل شود. رستوران هتل "لارک" با سرویس دهی به موقع و همینطور طبخ با کیفیت‌ترین و لذیذ‌ترین غذا‌های ایرانی و فرنگی رضایت خاطرتان را جلب خواهد کرد. هتل آتیلار یک کافی شاپ هم دارد که می‌توانید برای لذت از یک دورهمی یا ملاقاتی دوستانه انتخاب نمایید و از صرف انواع کیک‌ها و نوشیدنی‌های دلچسب لذت ببرید. فضای کافی شاپ دنج و زیباست و بی‌تردید شما را ترغیب خواهد کرد بار دیگر نیز سری به این کافی شاپ بزنید.

در این هتل می‌توانید از خدمات روم سرویس و پذیرش ۲۴ ساعته استفاده کنید. از دیگر امکانات این هتل می‌توان به سالن بیلیارد، تالار‌های چند منظوره، پارکینگ، عابر بانک، اتاق چمدان، خدمات خشکشویی و. اشاره کرد.

• جاذبه‌های نزدیک هتل

هتل آتیلار بندرعباس در نزدیکی معبد هندو‌ها قراردارد به طوریکه با یک پیاده روی کوتاه می‌توانید از این معبد تاریخی و زیبا دیدن نمایید. ضمنا مسیر عمارت کلاه فرنگی را اگر پیاده طی نمایید ۱۰ دقیقه‌ای به این عمارت زیبا می‌رسید. با اقامت در این هتل تا مراکز خریدی همچون سیتی سنتر و مجتمع تجاری ستاره شهر فاصله‌ای نخواهید داشت. اسکله شهید حقانی و بازار ماهی فروش‌ها هم با خودرو تنها ۱۰ دقیقه با هتل فاصله دارد.

سفر به شهر بندرعباس و دیدار با مردمی به گرمای هوایش می‌تواند جزو بهترین خاطرات سفرتان قرار گیرد. اگر بتوانید بهترین هتل این شهر را انتخاب نمایید و از امکاناتی به روز و مدرن در این شهر نیز برخوردار شوید که به طور حتم پازل لذت از این سفر را نیز تکمیل خواهید کرد. باشد که این نوشتار به شما در انتخاب هتلی مناسب کمک کرده باشد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین