کد خبر: ۷۵۹۱۲۸
تاریخ انتشار : ۱۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۹

نماینده مجلس: روسیه و چین نگران نباشند، ایران شرکای خود را کنار نمی‌گذارد

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: روسیه و چین سال‌هاست که روابط حسنه‌ای با ملت ایران داشته‌اند و در اوج تحریم‌های ظالمانه آمریکا همواره در کنار ما بودند و این حقیقت قابل انکار نیست.
نماینده مجلس: روسیه و چین نگران نباشند، ایران شرکای خود را کنار نمی‌گذارد
آفتاب‌‌نیوز :

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: جمهوری اسلامی ایران در هیچ شرایطی شرکای استراتژیک خود را کنار نمی‌گذارد و روسیه و چین نباید نسبت به این مسئله نگرانی داشته باشند.

رحیمی جهان آبادی با اشاره به مسائل جاری در منطقه و اثرات احتمالی آن بر مذاکرات وین اظهار کرد: روسیه و چین سال‌هاست که روابط حسنه‌ای با ملت ایران داشته‌اند و در اوج تحریم‌های ظالمانه آمریکا این دو کشور همواره در کنار ما بودند و این حقیقت قابل انکار نیست.  جمهوری اسلامی ایران در هیچ شرایطی شرکای استراتژیک خود را کنار نمی‌گذارد و روسیه و چین نباید نسبت به این مسئله نگرانی داشته باشند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: مسائل روسیه و غرب خصوصاً بعد از حوادث مربوط به اوکراین نباید روی مذاکرات وین اثرگذار باشد و مذاکرات هسته‌ای ایران را پیش شرط مشکلات خود قرار دهند.

رحیمی جهان آبادی تأکید کرد: مبنای مذاکرات جمهوری اسلامی ایران در وین رسیدن به منافع ملی و امنیت پایدار است، لذا وزارت امور خارجه و مجلس شورای اسلامی با هر مسئله‌ای که حقوق ملت ایران را تحت‌الشعاع قرار دهد، حساسیت به خرج می‌دهند

منبع:‌ ایسکانیوز

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین