کد خبر: ۷۵۹۱۷
تاریخ انتشار : ۰۵ خرداد ۱۳۸۷ - ۱۳:۱۷
مشیری:

مجلس هفتم بر نقایص دولت سرپوش گذاشت

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: نماینده بندر عباس گفت: «مجلس هفتم با سرپوش گذاشتن بر اشتباهات دولت نهم باعث شد که دولت این اشتباهات را جزو افتخارات خودش محسوب کند و این وضعیتی که اکنون از گرانی و تورم در جامعه وجود دارد ناشی از حمایت از کورکورانه مجلس هفتم از دولت نهم است». 

شهریار مشیری، نماینده بندرعباس در مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلمانی آفتاب با اشاره به عملکرد مجلس هفتم گفت: «علت عدم موفقیت مجلس هفتم در برابر شعارهایی که داد پیروی و حمایت کورکورانه هیات رئیسه مجلس و فراکسیون اکثریت از دولت نهم است».

وی افزود:‌«جاهایی که مجلس شکست خورد در جاهایی بود که مجلسیان خواستند اشتباهات دولت را به گردن بگیرند و متاسفانه نتوانستند کار را بهتر کنند بلکه خرابتر کردند».

مشیری تصریح کرد: «اگر مجلس هفتم نقد دلسوزانه و عالمانه نسبت به عملکرد دولت انجام می‌داد اکنون با این کارنامه ضعیف مواجه نبود».

وی ادامه داد: «مجلس هفتم با سرپوش گذاشتن بر اشتباهات دولت نهم باعث شد که دولت این اشتباهات را جزو افتخارات خودش محسوب کند و این وضعیتی که اکنون از گرانی و تورم در جامعه وجود دارد ناشی از حمایت از کورکورانه مجلس هفتم از دولت نهم است».

نماینده بندرعباس اظهار داشت: «کشوری که 100 میلیارد دلار درآمد داشته باشد باید الان در منطقه از نظر اقتصادی حرف اول را بزند در صورتیکه ما اکنون در منطقه قبل از عراق و افغانستان هستیم و کشورهای دیگر منطقه از ما جلوتر هستند».

وی در پایان  در خصوص  مجلس هشتم گفت:‌ «البته ترکیب مجلس هشتم از قبل مهندسی شده بوده بنابراین بعید می‌دانم چیز خوبی از داخل مجلس هشتم در بیاید مگر اینکه اتفاق خاصی صورت بگیرد و تا زمانی که دولت نهم سرکار باشد مجلس هشتم هم مجبور است راه مجلس هفتم را برود».
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین