کد خبر: ۷۵۹۲۱
تاریخ انتشار : ۰۳ خرداد ۱۳۸۷ - ۱۵:۵۱
علاوه بر تهیه کنندگی؛

یراقچیان موسیقی کاراکاه علوی 2 را می‌سازد

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: تصویربرداری مجموعه تلویزیونی «كارآگاه علوی2 » به كارگردانی حسن هدایت و تهیه كنندگی حمیدرضا یراقچیان در مركز سیما فیلم ادامه دارد.

به گزارش سرویس هنر آفتاب و به نقل از سیما فیلم، اعضای گروه تولید این مجموعه تلویزیونی در حال حاضر در لوكیشن كارخانه چیت سازی تهران مشغول تصویربرداری هستند.

بنابراعلام مدیریت برنامه ریزی سریال «كارآگاه علوی 2» در این لوكیشن فضاهایی چون اداره آگاهی بوشهر، بخش هایی از بوشهر و مكان هایی كه مربوط به تهران قدیم بوده در محل كارخانه چیت سازی به صورت دكور در آمده است. 

احمد نجفی، ولی اویسی، یوسف مرادیان، محمد عباس نژاد، ناصر لقایی و جمعی دیگر از بازیگران در این لوكیشن مقابل دوربین خواهند رفت. 

حمیدرضا یراقچیان نیز، تهیه كننده سریال «كارآگاه علوی 2» با اشاره به اتمام مرحله تصویربرداری گفت:« حدوداً تا 25 روز آینده تصویربرداری به پایان خواهد رسید.»

وی در ادامه با اشاره به تعداد قسمت های این مجموعه اعلام كرد:« با توجه به این كه قصه های هر اپیزود از شكل و شمایل پخته تری برخوردار شده اند و این كه ریتم كار را بعد از مونتاژ خواهیم دید، تعداد قسمت های این مجموعه را تعیین می كنیم.»

وی وظیفه ساخت موسیقی این مجموعه را نیز به عهده دارد. به همین منظور، وی اعلام كرد:« در حال نوشتن موسیقی هستم و به زودی ضبط آن را آغاز خواهم كرد.»

گفتنی است حمیدرضا یراقچیان با تجربه سال ها فعالیت در عرصه موسیقی آثار سینمایی و تلویزیونی، این بار مسؤولیت آهنگسازی این مجموعه را نیز در كنار تهیه كنندگی آن به عهده دارد، ساخت موسیقی آثاری چون «شب یلدا»ی كیومرث پوراحمد، «تلافی» سعید اسدی، «تولدی دیگر» عباس رافعی و... سریال هایی چون «ما چند نفر»،«كلانتر 1»و... در كارنامه پانزده ساله فعالیت وی در حرفه موسیقی به چشم می خورد.

مجموعه «كارآگاه علوی 2» با محوریت شخصیت كارآگاهی به همین نام با بازی احمد نجفی و با الهام از پرونده های جنایی ـ پلیسی سال های حدود دهه 30 تهیه و تولید می شود.
شایان ذكر است، مجموعه «كارآگاه علوی 2» در حال حاضر توسط كاوه ایمانی به طور موازی با تولید، مراحل تدوین را پشت سر می گذارد. به همین منظور یراقچیان اعلام كرده است كه با اشاره به جریان قصه و ریتم مجموعه، تعداد قسمت ها از 16 قسمت بیشتر خواهد شد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین