کد خبر: ۷۵۹۲۵۹
تاریخ انتشار : ۲۰ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۸
انسداد جاده هراز تا ۲۴ اسفند

بارش برف و باران در محورهای ۱۹ استان

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا، جدیدترین وضعیت جوی و ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور را تشریح کرد.
بارش برف و باران در محورهای ۱۹ استان
آفتاب‌‌نیوز :

سرهنگ احمد شیرانی گفت: بارش برف و باران در برخی از جاده‌های استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی و زنجان گزارش شده است.

وی افزود: همچنین بارش باران در برخی از محورهای استان‌های اردبیل، قزوین، کردستان، کرمانشاه، همدان، مرکزی، اصفهان، چهارمحال و بختیاری، گیلان، مازندران، البرز، تهران، گلستان، سمنان، خراسان رضوی و خراسان شمالی هم پیش بینی می‌شود.

به گفته رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا، وزش باد شدید و گردوخاک در برخی از جاده‌های استان‌های اصفهان و یزد گزارش شده است.

شیرانی خاطرنشان کرد: جاده هراز به علت اجرای عملیات عمرانی تونل و ایمن سازی مسیر تا ساعت ۲۴:۰۰ مورخ ۲۴ اسفند مسدود است و مسیر جایگزین جاده فیروزکوه و آزادراه تهران شمال و جاده چالوس خواهد بود.

وی با اشاره به جدیدترین وضعیت ترافیکی محورهای شمالی گفت: تردد روان در محورهای چالوس و فیروزکوه، آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین - رشت (رفت و برگشت) گزارش شده است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا با اشاره به انسداد رخ داده در یکی از محورهای استان یزد گفت: از ساعت ۹:۲۰ امروز جاده اردکان - نائین و بالعکس به دلیل وزش باد شدید و گرد و خاک و نبود دید کافی برای رانندگی و پایین آمدن ایمنی تردد به صورت موقت تا اطلاع بعدی مسدود است.

به گفته شیرانی، تیم‌های پلیس راه و راهداری در این محور حضور دارند.

وی در پایان به هموطنان توصیه کرد: بارش‌ها در جاده‌ها باعث افزایش لغزندگی سطح مسیر شده و خطر تصادف و واژگونی‌ها افزایش یافته است. در این شرایط کاهش سرعت در رانندگی و رعایت احتیاط بیشتر بسیار حائز اهمیت است. لغزندگی جاده‌ها به همراه بی احتیاطی برخی رانندگان خطر تصادف‌های زنجیره‌ای را افزایش می‌دهد و رعایت فاصله طولی بیشتر با خودرو جلویی برای پیشگیری از این نوع تصادفات ضروری است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین