کد خبر: ۷۵۹۲۷۶
تاریخ انتشار : ۲۰ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۹

طوفان و گرد وغبار در شرق اصفهان/ فریدونشهر رکورددار بارندگی‌

طوفان و وزش شدید باد شرق استان اصفهان را در نوردید.
طوفان و گرد وغبار در شرق اصفهان/ فریدونشهر رکورددار بارندگی‌
آفتاب‌‌نیوز :

وقوع تندباد و طوفان در مناطق شرقی استان اصفهان از جمله شهرستان‌های جرقویه، کوهپایه و هرند و همچنین شهر سجزی از صبح امروز آغاز شده و بنا براعلام منصور شیشه فروش مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان تا فردا شرایط طوفانی لحظه‌ای و وزش شدید باد در مناطق شرقی ادامه دارد.

به دلیل کویری بودن منطقه و وجود تپه ماسه‌های روان و شدت وزش باد، آسمان امروز در شرق اصفهان بسیار غبار آلود است.

رئیس پلیس راه استان اصفهان می‌گوید: به دلیل باد‌های شدید و طوفان گسترده محور‌های ارتباطی ملا احمد تا نایین، نایین – اردکان و نایین به انارک بسته است.

سرهنگ اصغر زارع افزود: محور‌های ارتباطی جرقویه هم با کاهش دید همراه است و احتمال بسته شدن مسیر وجود دارد.

با وزش بادِ شدید و طوفان کانون‌های گرد و غبار هم فعال شده و اختلال در تردد‌ها در محور‌های مواصلاتی به دلیل کاهش میدان دید وجود دارد.

فریدونشهر رکورددار بارندگی‌های ۲۴ ساعت گذشته

در شبانه روز گذشته شهرستان فریدونشهر با ۳۴ و هفت دهم میلیمتر بیشتر بارش‌ها را داشته است.

کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان گفت: خوانسار ۱۹ میلی متر، چادگان ۱۵ میلی متر، داران و بویین میاندشت ۱۳ میلی متر، گلپایگان ۶ میلی متر، نجف آباد ۳ میلی متر، پادنا ۴ میلی متر، نطنز دو و نیم میلی متر، اصفهان یک و دو دهم میلی متر، دهاقان یک و نیم میلی متر، سمیرم و زرین شهر ۲ میلی متر، مبارکه یک میلی متر و شهرضا ۶ دهم میلی متر میلی‌متر بارش در شبانه‌روز گذشته داشته‌اند.

حجت الله علی عسگریان با بیان اینکه بارش‌ها تا اواخر امروز در مناطق غربی و بقیه مناطق به صورت پراکنده ادامه دارد افزود: وزش باد نسبتا شدید در مناطق شرقی همراه گرد و خاک محلی در مناطق شرقی پیش بینی شده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین