پایگاه خبری آفتاب
۰۶ /تير /۱۴۰۵
Saturday 27 June 2026
کد خبر:۷۵۹۳۱۶
۱۹:۰۶
۱۴۰۰/۱۲/۲۰

درخشش خوزستانی‌ها در مسابقات بدنسازی کاپ آسیا

درخشش خوزستانی‌ها در مسابقات بدنسازی کاپ آسیا
 ورزشکاران خوزستان در مسابقات بدنسازی کاپ آسیا به شش مدال رنگارنگ رسیدند.
۱۹:۰۶
۱۴۰۰/۱۲/۲۰
به گزارش آفتاب نیوز،

این رقابت ها از صبح روز (پنجشنبه) با حضور ۲۰۰ شرکت‌کننده در کیش آغاز شد که ورزشکاران خوزستانی در روز اول و دوم این مسابقات موفق به کسب چندین مدال شدند.

در روز اول این رقابت ها علی ذاکر موسایی به مدال نقره دست پیدا کرد و امروز در روز دوم رقابت ها، محمدجواد ابراهیمی در رده سنی جوانان در ۸۰+ کیلوگرم، احمد داوودزاده در ۸۰- کیلوگرم رده سنی پیشکسوتان به طلا رسید و محمد مفتخر در وزن ۷۵ کیلوگرم رده سنی بزرگسالان به مدال طلا رسیدند.

همچنین حمید دریسی در وزن ۶۵ کیلوگرم رده سنی بزرگسالان مدال نقره را به خود اختصاص داد و ساسان افراسیابی در بادی کلاسیک صاحب گردن آویز برنز شد.

این رقابت ها فردا شنبه در کیش به پایان می رسد.

گزارش خطا
ارسال پیام
captcha