کد خبر: ۷۶۰۰۷۹
تاریخ انتشار : ۲۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۳:۵۸

دستگیری اعضای باند کلاهبردارن تلفنی در محمودآباد

فرمانده انتظامی شهرستان محمودآباد از دستگیری اعضای باند کلاهبرداری تلفنی خبر داد و گفت: مبلغ یک میلیارد و ۱۵۰ میلیون ریال از ۱۵ شهروند با ارسال پیامک و تماس‌هایی مبنی بر برنده شدن کلاهبرداری شد.
دستگیری اعضای باند کلاهبردارن تلفنی در محمودآباد
آفتاب‌‌نیوز :

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ محمود حسین زاده در تشریح این خبر اظهار کرد: در پی اعلام شکایت تعدادی از شهروندان مبنی کلاهبرداری تلفنی از آنها توسط افرادی ناشناس، رسیدگی به این موضوع در دستور پلیس قرار گرفت.

وی افزود: شکات در اظهارات خود اعلام کردند شخصی ناشناس با آنها تماس گرفته و عنوان داشته شما برنده خوش شانس قرعه کشی شده اید و سپس با ترفندهای متقلبانه و با این بهانه که جهت دریافت جایزه نیاز به اطلاعات حساب بانکی شما داریم تمامی اطلاعات محرمانه خود را داده و پس از دقایقی متوجه کلاهبرداری و برداشت غیرمجاز از حساب خود شدیم.

سرهنگ حسین زاده با اعلام اینکه کارشناسان پلیس آگاهی با تحقیقات فنی ۲ متهم را در خصوص این پرونده‌ها شناسایی کردند، افزود: ماموران پس از هماهنگی قضائی، متهمان را در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان محمودآباد گفت: متهمان در تحقیقات پلیسی به کلاهبرداری یک میلیارد و ۱۵۰ میلیون ریال از ۱۵ شهروند با ارسال پیامک و تماس‌هایی مبنی بر برنده شدن آنها در مسابقات اعتراف کردند.

حسین زاده در پایان با اشاره به اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند، از شهروندان خواست، هرگز به پیامک‌های غیرواقعی و پیشنهادهای واهی و عوام فریبانه توجه نکنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین