کد خبر: ۷۶۰۳۲
تاریخ انتشار : ۰۵ خرداد ۱۳۸۷ - ۱۷:۰۹
از سوی جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه شهید باهنر کرمان صورت گرفت:

پاسخ به اظهارات رئیس دانشگاه کرمان

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه شهید باهنر کرمان با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: «اظهارات رییس دانشگاه کرمان در مورد علت مسمویت غذایی دانشجویان اشتباه است».
 
به گزارش خبرنگار آفتاب از کرمان، بعد از مسمومیت غذایی بیش از صد تن از دانشجویان دانشگاه شهید باهنر کرمان که گفته می‌شود پس از خوردن غذای سلف دانشگاه دچار این مشکل شده بودند دکتر امیری خراسانی رییس دانشگاه شهید باهنر کرمان، با حضور در جمع دانشجویان این دانشگاه اعلام کرد مسموم‌شدگان در اردوی هفته گذشته جامعه اسلامی دانشجویان در شهداد دچار مسمومیت شده‌اند.

وی همچنین سم پاشی درختان توت دانشگاه را نیز از جمله عوامل مسمومیت دانشجویان ذکر کرده بود.

این اظهارات بی‌پاسخ نماند و جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه شهید باهنر کرمان طی بیانیه‌ای، گمانه‌زنی ریاست این دانشگاه را که علت مسمویت غذایی تعدادی از دانشجویان این دانشگاه را اردوی هفته گذشته جامعه اسلامی عنوان کرده بود، تکذیب کرد. 

جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه شهید باهنر کرمان پس از ذکر موضع این انجمن پیرامون وقایع اخیر این دانشگاه آورده است: «مسئولان بهتر است به جای بیان حدس و گمان‌های خود برای دانشجویان در مورد این اتفاق در پی عمل به وظایف خود و حل مشکلات باشند». 

در ادامه این بیانیه آمده است: «گمانه‌زنی ریاست دانشگاه کرمان در خصوص اینکه علت مسمویت غذایی دانشجویان، اردوی هفته گذشته جامعه اسلامی دانشجویان بوده‌است با توجه به شواهد و مدارک و دلایل عقلی تکذیب می‌شود». 

جامعه اسلامی دانشجویان در پایان بیانیه خود از مسئولان خواسته است تا در خصوص پاسخگویی به مطالبات دانشجویان تسریع عمل داشته باشند. 

این در حالی است که نه از لحاظ زمانی و نه بر اساس شواهد موجود و افرادی که مسموم شده اند ارتباطی میان اردوی شهداد و مسمومیت دانشجویان وجود نداشته است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین