کد خبر: ۷۶۰۶۷
تاریخ انتشار : ۰۶ خرداد ۱۳۸۷ - ۱۲:۰۹
حجة الاسلام سیدمهدی طباطبایی:

شعارهای مجلس هفتم اجرایی نبود

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: عضو فراکسیون اصولگرایان گفت:«برخی از چهره‌های شاخص مجلس به من گفتند که ما می‌توانیم این شعارها را عملی کنیم اما اکنون می‌بنیم که بسیاری از این شعارها برروی زمین مانده است».

حجة الاسلام سیدمهدی طباطبایی نماینده تهران در مجلس هفتم در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی آفتاب با اشاره به عدم تحقق شعارهای مجلس هفتم گفت: «مجلس هفتم در ابتدا که آمد یک شعارهایی را مطرح کرد و من قبل از اینکه مجلس آغاز شود به دوستان گفتم که برخی از این شعارها قابل اجرا نیست و شما این شعارها را نگویید که بعدا نتوانید این شعارها را اجرایی کنید و در همان زمان برخی از چهره‌های شاخص مجلس به من گفتند که ما می‌توانیم این شعارها را عملی کنیم اما اکنون می‌بنیم که بسیاری از این شعارها برروی زمین مانده است».

وی افزود: «دوستان اصولگرای ما باید زمانی حرف بزنند که بررسی توانمندی خود را انجام بدهند وهر چقدر که در توان دارند در همان اندازه هم حرف بزنند».

طباطبایی یادآور شد:‌ «به طور مثال ما یک وزنه‌بردار را که نگاه می‌کنیم متوجه می‌شویم که یک وزنه‌بردار نمی‌تواند یک وزنه سنگین تر از توانش را بردارد و الکی زور می‌زند و ما هم به دوستان گفته‌ایم که شما اول زورتان را بزنید بعد شعار دهید».

وی در پایان گفت:‌ «این شعارها در واقع یک حدس و گمان‌هایی بوده است و من معتقدم که انسان نباید درباره حدسیات وعده دهد بلکه باید درباره واقعیات جامعه وعده داده شود».
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین