کد خبر: ۷۶۰۸۷
تاریخ انتشار : ۰۶ خرداد ۱۳۸۷ - ۱۹:۱۹

سایت هتاک به نوه امام دوباره فعال شد

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: سایت نوسازی که چندی پیش از سوی مقامات مسؤول فیلتر شده‌بود از امروز و با تغییر ناچیزی در آدرس آن مجدداً شروع به کار کرد.

به گزارش خبرنگار سیاسی آفتاب، این سایت که قبل از انتخابات مجلس هشتم با انتشار یادداشتِ «راز لپ‌های گل انداخته سیدحسن آقا» به حجت‌الاسلام والمسلمین سید حسن خمینی نوه گرانقدر حضرت امام خمینی(ره) توهین نموده و اعتراض‌های فراوانی را در سطح جامعه و یاران نزدیک حضرت امام (ره) برانگیخته‌بود، از سوی از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مسدود اعلام شد.

«علیرضا ملکیان» معاون مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی 24 بهمن ماه 84 گفته‌بود: «پایگاه اطلاع رسانی اینترنتی "نوسازی" به علت تخلف از مفاد آیین‌نامه ساماندهی پایگاههای اطلاع رسانی اینترنتی مسدود شد».

به گفته وی پایگاه فوق توسط کارگروه موضوع این آیین نامه به دلیل اهانت به اشخاص به ویژه شخصیتهای روحانی مسدود شده است.


این در حالی است که دو سایت نزدیک به اصول‌گرایان که در زمان مسدود شدن این سایت، حملات شدیدی را علیه آن ترتیب داده بودند، آگهی تبلیغاتی این سایت را در صفحه اول خود قرار داده‌اند. در‌ آگهی مذکور، آمده است :«نوسازی، چیزهایی که ممکن است هیچ‌وقت نشنوید».

نخستین مطلب این سایت، در دوره شروع فعالیت با این عنوان آغاز شده است: «نوسازی تاوان استقلالش را می‌دهد».

هنوز مشخص نیست که راه‌اندازی دوباره این سایت با هماهنگی مقامات مسؤول در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و یا قوه قضائیه صورت گرفته و یا صرفاً به دلیل مشمول گذر زمان شدن و فراموشی نسبی موضوع، این سایت بدون هماهنگی با مسؤولان مربوطه اقدام به شروع فعالیت دوباره کرده‌است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین