کد خبر: ۷۶۰۹
تاریخ انتشار : ۳۱ تير ۱۳۸۴ - ۱۰:۵۴
ابراز نگرانی حجاریان ، سحرخیز و رضا تهرانی از وضعیت گنجی

تیم مذاکره کننده به دادستانی هشدار داد

آفتاب‌‌نیوز : به نام خدا
ریاست محترم قوه قضائیه،
جناب آقای هاشمی شاهرودی

با سلام و عرض ادب

اینجانبان دوستان ملاقات کننده آقای اکبر گنجی در زندان اوین در روز پنج شنبه 22/4/84 جهت حل بحران بوجود آمده پیرامون وضعیت ایشان نکات ذیل را به اطلاع حضرتعالی می رسانیم:

1- تلاش اینجانبان جهت حل مشکل بوجود آمده بدلیل عدم همکاری مقامات دادستانی و مسئولان زندان تا کنون به هیچ نتیجه ای نرسیده است.
2- آقای گنجی همچنان در بیمارستان میلاد در حال اعتصاب غذا است و اخبار انتقالی به حضرتعالی در باب شکسته شدن اعتصاب غذای ایشان تا این تاریخ کذب محض است.
3- بنا به توصیه اینجانبان، آقای گنجی با کادر پزشکی محترم بیمارستان در جهت مداوای خود همکاری می نماید. اما اطلاعات و نشانه های موجود حاکی از بروز عوارض نامناسب در وضعیت جسمانی ایشان است.
4- وضعیت نگهداری آقای گنجی در بیمارستان، بسیار بدتر از زندان است و ایشان حتی از مطالعه روزنامه های مورد نظر خود محروم است. و امکان ملاقات با بستگان، وکلا و دوستان خود و یا ارتباط تلفنی مانند سایر بیماران را ندارد.
5- انتشار مطالب خلاف واقع همچنان از سوی مقامات دادستانی و مسئولان زندان متأسفانه ادامه دارد که نتایج آن وخیم تر شدن شرایط است.

6- در این شرایط اینجانبان بشدت نگران جان آقای گنجی در بیمارستان هستیم. ایشان در بیمارستان به جز اطباء معالج، فقط در اختیار مأموران دادستانی است و هر آن با احتمال مغشوش شدن شرایط، وضعیت جانی آقای گنجی بنحو دیگر می تواند مورد خطر جدی و فوری قرار گیرد.
7- طرح کشته شدن آقای گنجی منتشر شده در روزنامه کیهان روز 4شنبه مورخ 29/4/84 نیز حاکی از طراحی برنامه ای است که در صورت وقوع، قوه فضائیه مستقیماً مسئول آن است

با تشکر و احترام
سعید حجاریان
عیسی سحرخیز
رضا تهرانی
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین