کد خبر: ۷۶۰۹۳۶
تاریخ انتشار : ۲۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۴

ترافیک نیمه سنگین در جاده چالوس / بارش برف و باران در محور‌های ۴ استان

معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور را تشریح کرد.
ترافیک نیمه سنگین در جاده چالوس / بارش برف و باران در محور‌های ۴ استان
آفتاب‌‌نیوز :

سرهنگ عین‌الله جهانی درباره وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور اظهارکرد:‌ گزارش‌های دریافتی از مراکز کنترل ترافیک پلیس در سراسر کشور حاکی از ترافیک نیمه سنگین در مسیر جنوب به شمال محور چالوس در محدوده‌های شهرستانک، پل زنگوله و سیاه بیشه است همچنین وضعیتی مشابهی در آزادراه کرج - قزوین محدوده مهرشهر گزارش شده است.

معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی افزود: در دیگر جاده‌ها و محورهای مواصلاتی گرچه با افزایش حجم تردد روبه‌رو هستیم اما تردد به طور روان در حال انجام است و مشکل و گره ترافیکی خاصی در این خصوص گزارش نشده است.

جهانی درباره وضعیت جوی جاده‌ها نیز گفت:‌ برابر گزارش‌های دریافتی در حال حاضر بارش برف و باران در برخی از محورهای استان های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی و اردبیل گزارش شده است. در برخی از محورهای استان گیلان نیز بارش باران گزارش شده است. در همین راستا نیز توصیه می‌شود که رانندگان فاصله طولی مناسب را رعایت و با سرعت مطمئنه رانندگی کنند.

وی با اعلام شماره تلفن ۱۲۰ از رانندگان و مسافران خواست که قبل از آغاز سفر با این شماره تماس بگیرند و از وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور با خبر شوند و متناسب با آن برای زمان سفر خود برنامه‌ریزی لازم را انجام دهند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین