کد خبر: ۷۶۱۲۵
تاریخ انتشار : ۰۷ خرداد ۱۳۸۷ - ۱۵:۰۱
كروبی:

عدم حضور خاتمی در مراسم افتتاحیه مجلس جای سوال دارد

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: دبیركل حزب اعتماد ملی در پاسخ به سوالی درباره علت حضور نیافتن سید محمد خاتمی را در این مراسم از وی جویا شدند، گفت: «برای خود من نیز عدم حضور ایشان در این مراسم جای سوال دارد».

به گزارش خبرنگار پارلمانی آفتاب ، حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی كروبی در جمع خبرنگاران افزود: «زمانی كه به این مراسم آمدم و حضور آقای هاشمی و سایر مسوولان نظام را در این مراسم دیدم، به ذهنم آمد كه چرا آقای خاتمی در این مراسم حضور نیافته‌اند».

وی با بیان این‌كه من نوعا در این نوع مجامع شركت می‌كنم، اظهارداشت: «در مراسم تنفیذ رییس‌جمهور و سایر مراسم‌ها همانند افتتاح مجالس، هر زمان كه دعوت شدم در این نوع مجامع حاضر شدم».

كروبی در پاسخ به سوالی در رابطه با نحوه‌ی حضورش در انتخابات ریاست جمهوری دوره‌ی دهم اظهار داشت: «حزب اعتماد ملی در انتخابات ریاست جمهوری آینده قطعا حضور جدی خواهد داشت و ما قطعا كاندیدایی برای این انتخابات خواهیم داشت، اما راجع به خود من هنوز نه می‌توانم بگویم می‌آیم و نه می‌توانم بگویم به طور قطع وارد این صحنه نخواهم شد».

وی هم‌چنین در پاسخ به سوال دیگری در خصوص انتخاب  لاریجانی یا حدادعادل؟ گفت: «آنچه كه مسلم است به یكی از این دو نفر حتما رای می‌دادم. در كل عمر كاری‌ام به‌ویژه در مجلس هیچ‌گاه بنایم بر رای ندادن نبوده است و در این مدت تنها یك الی دو رای ممتنع داده‌ام».
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین