کد خبر: ۷۶۱۶۹
تاریخ انتشار : ۰۸ خرداد ۱۳۸۷ - ۱۲:۲۱
خباز خبر داد:

فراکسیون اقلیت به ریاست لاریجانی رای داد

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: محمدرضا خباز عضو فراکسیون اقلیت و منتخب مردم بردسکن گفت: «فراکسیون اقلیت در انتخابات رییس مجلس به ریاست لاریجانی رای داد».

به گزارش خبرنگار پارلمانی آفتاب، خباز در جمع خبرنگاران افزود: «با توجه به سخنان آقای لاریجانی در جمع اصولگرایان مبنی بر اینکه گروه های سیاسی و از جمله اقلیت را به رسمیت می شناسد، در فراکسیون اقلیت به این نتیجه رسیدیم که به ایشان برای ریاست مجلس هشتم رای بدهیم».

خباز خاطرنشان کرد: «علیخانی، نریمان و انصاری منتخبان، بوئین زهرا و آوج، بابل و زنجان هیات سه نفره ای بودند که روز گذشته به نمایندگی از فراکسیون اقلیت به دیدار آقای لاریجانی رفته و با وی اعلام بیعت کرده اند».

وی در خصوص آرای رئیس مجلس اظهار داشت: «آنچه مسلم است اینکه رئیس مجلس هر چه آرای بالاتری داشته باشد در مجامع سیاسی و بین المللی از اهمیت بالاتری برخوردار است لذا فراکسیون اقلیت تصمیم گرفت به ایشان رای دهد».

از خباز در خصوص رای فراکسیون اقلیت به آقای ابوترابی فرد سوال شد که وی در پاسخ گفت:« در این مورد در فراکسیون هماهنگی نشده بود اما آرای ایشان معنا دار بود و رای فراکسیون به ایشان یک جور تصمیم ناننوشته بود».

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین