کد خبر: ۷۶۱۷۲۰
تاریخ انتشار : ۰۳ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۹

دستگیری فرد مسلح در نجف‌آباد

فرمانده انتظامی شهرستان نجف‌آباد گفت: یک فرد مسلح که با اقدام به نزاع و درگیری در بین اهالی نجف آباد، رعب و وحشت ایجاد کرده بود، در عملیات ضربتی پلیس دستگیر شد.
دستگیری فرد مسلح در نجف‌آباد
آفتاب‌‌نیوز :

سرهنگ میثم گوهری آرانی اظهار کرد: پس از کسب خبر مبنی بر حضور و فعالیت مجرمانه یک نفر از اراذل و اوباش شهرستان نجف‌آباد که با اقدام به نزاع و درگیری، در بین اهالی نجف‌آباد، رعب وحشت ایجاد کرده بود، رسیدگی به این موضوع بلافاصله در دستور کار ماموران پلیس شهرستان قرار گرفت.

وی ادامه داد: پس از انجام یک‌سری اقدامات تخصصی اطلاعاتی، مخفیگاه این فرد متخلف شناسایی و با هماهنگی مرجع قضایی، طی یک عملیات موفق پلیسی این فرد شرور دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان نجف آباد گفت: پس از دستگیری متهم، یک قبضه سلاح جنگی و تعدادی فشنگ از مخفیگاه این فرد ضبط و پس از تشکیل پرونده مقدماتی، به منظور سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

گوهری آرانی با تاکید بر به‌کارگیری تمام ظرفیت‌های پلیس برای حفظ امنیت و آرامش شهروندان، خاطر نشان کرد: حفظ امنیت و آرامش مردم خط قرمز پلیس است و هر فردی به هر طریقی بخواهد آن را خدشه‌دار کند با برخورد قاطع و قانونی پلیس روبرو می‌شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین