کد خبر: ۷۶۲۰۶
تاریخ انتشار : ۰۹ خرداد ۱۳۸۷ - ۱۷:۳۵

کلینتون: من برتر از اوباما هستم

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: درحالی که اوباما کمتر از 50 نماینده برای نامزدی حزب دمکرات لازم دارد، کلینتون تلاش می‌کند تا مبارزه انتخاباتی را به هر نحو ممکن به نفع خود تمام کند. 

به گزارش سرویس بین الملل آفتاب، وی در نامه ای به نمایندگان نوشته است: «در این مرحله که هنوز نامزد حزب مشخص نشده و سوم ژوئن نه من و نه سناتور اوباما نتوانسته‌ایم نامزدی حزب را بدست آوریم، بر عهده نمایندگانی مانند شما خواهد بود تا نامزد حزب را انتخاب کنید و من مایلم به شما بگویم که به اعتقاد من، نامزد قویتر در مقابل سناتور مک کین هستم». 

کلینتون به 17 میلیون رای مردم به وی اشاره می کند و می نویسد که در برخی از ایالتها مانند ویرجینیای غربی و کنتاکی او اوباما را با اختلاف 35 تا 40 درصد شکست داده و این افراد پس از انتخابات از او دست برنمی دارند و او هم از آنها دست برنمی دارد. 

وی افزوده است: «در این انتخابات زنانی که بیش از 90 سال دارند به من گفته اند که پس از تولد آنها هم زنان قادر به رای دادن نبودند و می خواهند وجود یک رییس جمهور زن را تا زمانی که زنده هستند ببینند».
 
باوجود این نامه نگاری ها، کارشناسان مسایل انتخاباتی در آمریکا می گویند کار کلینتون عملا تمام شده است و او با این کارها تنها شکاف میان حزب را عمیقتر می کند، شکافی که در نهایت و در انتخابات آبانماه می تواند به نفع مک کین نامزد جمهوریخواهان تمام شود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین