کد خبر: ۷۶۲۰۹
تاریخ انتشار : ۰۹ خرداد ۱۳۸۷ - ۱۸:۲۹

بحران زباله، 25 تن را در ناپل حبس کرد!

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: دادستانی شهر ناپل در جنوب ايتاليا حکم بازداشت خانگی 25 تن را در ارتباط با بحران زباله ها، صادر کرد. اتهامات وارده به این افراد قاچاق زباله و کلاهبرداری دراین خصوص به زیان دولت است . 

به گزارش سرویس بین الملل آفتاب، برخی مسوولان، مقامات و متخصصان مختلف که در جریان مساله زباله ها در این شهر نقش داشته اند، از جمله دستگیر شدگان هستند. 

«مارتا دی جنارو» مسوول سابق بخش بهداشتی سازمان مقابله با بلایای طبیعی و «میکله گرکو» یکی از مقامات استان «کامپانیا» و «آلسندرو پانسا» بخشدار ناپل از جمله متهمین شاخص این پرونده هستند. 

به عقیده دادستانی متهمین این پرونده در برخی موارد اجازه دادند تا بسته های زباله که برای سوزانده شدن در دستگاه های مخصوص سوزاندن زباله آماده شده بودند باز شده و محتویات آن به سوی محل دفن زباله ارسال شود. 

همچنین بسته های زباله تقلبی بدون انجام مراحل مختلف آماده سازی آن برای سوزانده شدن ، ایجاد کردند. 

دولت جدید ایتالیا برای مقابله با بحران زباله ها برنامه استفاده از ارتش برای حفاظت از 10 محل جدید دفن زباله را دراستان جنوبی «کامپانیا» پیش بینی کرده است . 

حدود 50 هزار تن زباله دراین استان و 5 هزار تن زباله در خیابان های ناپل روی هم انباشته شده که خطر شیوع انواع بیماری ها را بوجود آورده است .
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین