کد خبر: ۷۶۲۲۳۱
تاریخ انتشار : ۰۷ فروردين ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۶
فرمانده نیروی زمینی ارتش:

دشمن از اقتدار نیرو‌های مسلح کشور در وحشت است

فرمانده نیروی زمینی ارتش آمادگی در برابر برخورد با تهدید‌های دشمن را افتخاری برای نظام و نیرو‌های مسلح دانست و تاکید کرد: دشمن از اقتدار نیرو‌های مسلح ایران اسلامی در ترس و وحشت قرار گرفته و جرات حمله ندارد.
دشمن از اقتدار نیرو‌های مسلح کشور در وحشت است
آفتاب‌‌نیوز :

امیر سرتیپ کیومرث حیدری در جمع فرماندهان و کارکنان ارتش در اصفهان گفت: خودکفایی در ساخت تجهیزات نظامی نمونه ای از اعتماد به جوانان و تلاش برای کاهش وابستگی و استقلال کشور به شمار می‌‌رود که در نیروهای مسلح رقم خورده است.

وی با اشاره به دستاوردهای نیروی زمینی ارتش، اظهار داشت: اقتدار و جایگاه بین‌المللی نیروهای مسلح و عزت نظام نتیجه همین اکتفا به قابلیت‌های داخلی است.

فرمانده نیروی زمینی ارتش ادامه داد: نیروی زمینی ارتش در ۲۳ حوزه خدمتی به خودکفایی در تامین تجهیزات رسیده و نیازی به دیگر کشورها برای دریافت امکانات ندارد.

حیدری آمادگی در برابر برخورد با تهدیدهای دشمن را افتخاری برای نظام و نیروهای مسلح دانست و تصریح کرد: دشمن از همین اقتدار نیروهای مسلح ایران اسلامی در ترس و وحشت قرار گرفته و جرات حمله ندارد.

وی به جایگاه نظامی کشورمان در عرصه بین الملل اشاره و خاطرنشان کرد: دشمنان به توانمندی نیروهای مسلح اعتراف دارند و قدرت نظامی ارتش ایران در دنیا مطرح است.

فرمانده نیروی زمینی ارتش با اشاره به توطئه رسانه ای غرب علیه ایران ابراز داشت: دشمنان به دنبال سیاه‌نمایی و القای ضعف و بی‌اهمیت دانستن دستاوردهای انقلاب هستند اما در واقعیت قدرت ما مشخص است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین