کد خبر: ۷۶۲۵۱۶
تاریخ انتشار : ۰۹ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۸

سارق مسلح تاکسی به دام پلیس افتاد

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان از دستگیری سارق مسلحی خبر داد که با مجروح کردن راننده یک تاکسی به وسیله کلت کمری، خودروی وی را سرقت کرده و متواری شده بود.
سارق مسلح تاکسی به دام پلیس افتاد
آفتاب‌‌نیوز :

سرهنگ حسین تُرکیان با اعلام این خبر، اظهار کرد: در آخرین روزهای اسفندماه سال ۱۴۰۰ فرد مسلحی با تهدید راننده یک دستگاه تاکسی، قصد سرقت خودروی او را داشت و وقتی با مقاومت راننده مواجه شد، او را با اسلحه کلت کمری خود مجروح کرد و خودرو را به سرقت برد.

وی افزود: راننده که از ناحیه پهلو به شدت مجروح شده بود توسط نیروهای اورژانس به بیمارستان منتقل شد و سارق هم که از این موضوع نگران بود، خودروی فرد مجروح را در یکی از خیابان‌ها رها کرد و متواری شد.

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان گفت: از همان ساعات اولیه این اتفاق، کارآگاهان وارد عمل شده و اقدامات علمی و تخصصی خود را برای شناسایی و دستگیری سارق مسلح و ضارب راننده تاکسی با جدیت دنبال کردند.

سرهنگ تُرکیان خاطرنشان کرد: سرانجام تلاش شبانه روزی و اقدامات هوشمندانه ماموران نتیجه داد و مخفیگاه متهم در یکی شهرستان استان مورد شناسایی قرار گرفت و بلافاصله تیمی از کارآگاهان با هماهنگی مرجع قضائی به محل اعزام شده و متهم را در یک عملیات ضربتی دستگیر کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان اعلام کرد: در بازرسی از منزل متهم یک قبضه کلت جنگی به همراه ۴ تیغه خشاب و تعداد ۵۹ عدد فشنگ جنگی و ۲ عدد پوکه، یک قبضه کلت بادی ساچمه زنی به همراه ۱۰ عدد کپسول گازی مربوط به کلت بادی، یک بسته ساچمه فلزی مسی، یک عدد شوکر برقی، یک عدد اسپری فلفلی و ۱۰ عدد دستبند پلاستیکی کشف شد.

به گزارش ایسنا و به نقل از پایگاه خبری پلیس، این مقام انتظامی گفت: متهم در تحقیقات صورت گرفته با اعتراف به جرم خود، انگیزه خود از این کار را استفاده از خودروی تاکسی برای عملی کردن نقشه یک آدم ربایی عنوان کرد.

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان با بیان اینکه خوشبختانه وضعیت راننده تاکسی خوب است و بهبود پیدا کرده، گفت: متهم به همراه پرونده تحویل مرجع قضائی شده است، اما تحقیقات در خصوص این پرونده از سوی کارآگاهان ادامه دارد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین