کد خبر: ۷۶۲۶۷
تاریخ انتشار : ۱۱ خرداد ۱۳۸۷ - ۱۵:۰۳

شگفتی کریس دی‌برگ از غیر مسلح بودن مردم ایران

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: کریس دی برگ، خواننده مشهور ایرلندی پس از بازدیدی چهار روزه از تهران گفت: «بر خلاف تبلیغات گسترده غربی‌ها، ایران امن‌ترین کشور جهان است».

به گزارش سرویس هنر آفتاب، به نقل از ایرنا، محسن رجب پور مدیرعامل شرکت ترانه شرقی که میزبان کریس دی برگ بود، امروز شنبه با اعلام این مطلب گفت: «کریس دی برگ از پنجم تا نهم خرداد به همراه اعضای گروهش، از جمله یک تیم فنی به ایران آمد تا امکانات فنی برگزاری کنسرت مشترک با گروه آریان را بررسی کند».

وی افزود: «امکانات و تالارهای اجرای موسیقی در ایران، کریس دی برگ و گروهش را شگفت زده کرد».

رجب پور در پاسخ به این سوال که کریس دی برگ چه دیدگاهی به ایران داشت، گفت، آنچه مورد تعجبش شده بود، این مساله بود که بر اثر تبلیغات غربی ها، او تصور می‌کرده در ایران مردم اسلحه به دست دارند، اما پس از دیدار از ایران می‌گفت: «من نه تنها در دست مردم اسلحه ندیدم که در دستان پلیس هم اسلحه‌ای ندیدم، تنها کسی که اسلحه به دست داشت سربازی بود که مجسمه اش میان یک میدان بود»!

مدیر برنامه‌های گروه آریان، هم چنین گفت: «مقامات برجسته‌ای در کشورهای آمریکا، کانادا، و کشورهای اروپایی، کریس دی برگ را از آمدن به ایران منع کرده بودند، اما او به رغم این فشارها و توصیه‌ها به ایران آمد، و از این سفر، و اینکه می‌تواند ذهنیت دیگران را درباره ایرانی که دیده است تغییر دهد، خوشحال بود».

رجب پور در پاسخ به این مطلب که معمولا خواننده‌های معروف، محافظ دارند، اما در این سفر شاهد محافظ شخصی نبودیم، گفت: «کریس دی برگ تهران را از لندن و لس آنجلس هم امن‌تر توصیف کرد و در این زمینه یادآور شد که در سفرش به روسیه چهار محافظ شخصی به همراه داشته است».

وی انگیزه اصلی سفر کریس دی برگ به ایران را خنثی‌سازی تبلیغات غربی ها، و به نمایش گذاردن صلح از طریق این سفر دانست.

رجب پور گفت: «کریس دی برگ در قطعه‌ای مشترک با گروه آریان به نام نوری تا ابدیت به مضمون صلح طلبی و باورهای انسانی پرداخته است که در اثر جدید این گروه منتشر شد».

وی در بخش دیگری از این مصاحبه از همکاری رسانه‌های کشور برای پوشش خبری حضور کریس دی برگ قدردانی کرد و گفت که این رویداد موجب شد ‪ ۱۵۰‬خبرنگار با پرکردن فرمهای اینترنتی شرکت ترانه شرقی عزم خود را برای پوشش رویدادهای هنری و موسیقایی در کشور به خوبی نشان دهند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
-
|
۰۸:۲۵ - ۱۳۸۷/۰۳/۱۲
0
0
خوشحاليم كه بالاخره يكي ازمون تعريف كرد!
ناشناس
|
-
|
۰۸:۲۵ - ۱۳۸۷/۰۳/۱۲
0
0
این اقدام شرکت ترانه شرقی جای تشکر داره. وقتی پا از این مملکت بیرون میذاری می بینی همه مثل یه طاعونی باهات رفتار میکنن و این فقط و فقط به خاطر تبلیغات ناجوانمردانه بیرونی ها از درون ماست و کار امسال و پارسال نیست شاید 20-25 ساله که برا مخاطباشون دارن ما رو نامتمدن جلوه میکنن. با این ابزار رسانه ای بسیار محدود و غیر رقابتی که ما داریم محاله که بتونیم جلوشون وایسیم پس بهتره که هر چند وقت یه بار یکی از همین معروف و محبوباشونو دعوت کنیم اینجا تا مشاهداتشونو برا بقیه بازگو کنن.
ناشناس
|
-
|
۱۲:۱۸ - ۱۳۸۷/۰۳/۱۲
0
0
...دلتون خوشه ها..... کریستی برگ و هزارتا دیگه از این نمایش ها...برای ملت سودی نداره...راستی امروز ابرار اقتصادی نوشته بود از تیر قیمت مسکن 40 درصد افزایش پیدا می کنه...خدا به امثال من رحم کنه!
ناشناس
|
-
|
۱۴:۱۲ - ۱۳۸۷/۰۳/۱۲
0
0
از تمام كساني كه باني و متولي اين امر بوده اند قدرداني كرده و دستشان را مي بوسم.در حال حاضر كه تمام دنيا ذهنيت بد و منفور مابانه اي نسبت به ايران و ايراني دارند چنين حركاتي در جهت نشان دادن شان و منزلت ايران و ايراني گامي بسيار موثر به شمار ميرود.براي تمامي عزيزان آرزوي موفقيت دارم.يا حق
ناشناس
|
-
|
۱۵:۲۰ - ۱۳۸۷/۰۳/۱۲
1
0
آخه يكي نيست بگه جايي كه وقتي از در بنگاه معاملات املاكي ميري داخل و ميگي 120 ميليون پول داري و ميخواهي با اون يه خونه 55 متري توي دارقوز آباد بخري ميندازنت بيرون كريس دي برگ و آوازاش ....
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین