کد خبر: ۷۶۲۸۶
تاریخ انتشار : ۱۲ خرداد ۱۳۸۷ - ۰۸:۵۳
لاریجانی از برگزاری جلسات مشترک با دولت خبر داد

مذاکرات مجلس و دولت درباره گرانی

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: رییس موقت مجلس درباره مشکلات اقتصادی گفت: «پیگیری این موضوع در وهله اول بر عهده دولت است و ما درصدد هستیم كه در مذاكره با دولت در زمینه گرانی و رونق اقتصادی كار مشترك انجام دهیم. در همین راستا روز پنج‌شنبه با برخی دوستان دولت جلسه داشتیم».

به گزارش ایسنا، علی لاریجانی در پاسخ به سوال خبرنگاران درخصوص نتیجه این جلسه گفت: «برای نتیجه باید صبر كنید، این جلسات را مستمر است».

رییس موقت مجلس همچنین در خصوص سخنان اخیر یكی از كاندیداهای ریاست جمهوری در آمریكا، گفت: «تا جایی كه من سابقه‌ و پیشینه‌ حرف‌های آمریكایی‌ها را می‌دانم، آن‌ها حرف‌های متفاوتی می‌زنند. امیدوارم كه آن‌ها این مختصر عقلی كه موجود دارند، را كوك كنند و از این فرصت خوب استفاده نمایند».

لاریجانی در پاسخ به سوالی درباره استفاده از همه پتانسل مجلس در تصمیم‌گیری‌ها گفت: ‌«ایده ما این است كه همه جریانات سیاسی در مجلس بتوانند در همه كمیسیون‌ها و مجامعی كه تولید فكر می‌كند حضور داشته باشند».

لاریحانی در پاسخ به سوال خبرنگاری كه به اختلافات مجلس هفتم با دولت نهم به ویژه در اواخر این دوره اشاره می‌كرد اظهار داشت: «در جلسه گذشته نیز گفتم كه بر اساس مطالبی كه مقام معظم رهبری نیز فرمودند تلاش می‌كنیم كه در بعضی امور كه اختلاف نظری پیش می‌آید موضوع را در گروه مشتركی بین مجلس و دولت حل كنیم، این پیشنهاد در هیات رییسه مطرح شده است».
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین