کد خبر: ۷۶۳۲۱
تاریخ انتشار : ۱۳ خرداد ۱۳۸۷ - ۱۲:۱۰

نخستین جشنواره بین‌المللی آخرین منجی برگزار می‌شود

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب:‌ نخستین جشنواره بین‌المللی آخرین منجی در دوازه رشته مختلف علمی، ادبی، هنری و چند رسانه‌ای برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار آفتاب، متقاضیان شرکت در بخش علمی این جشنواره که پایان‌نامه، مقاله، رساله دکتری است، می توانند آثار علمی، پژوهشی خود را با موضوعات "منجی در ادیان"، "مهدویت و انتظار"، "جوان و فرهنگ انتظار"، "تصویر جامعه مهدوی"، "نقش انقلاب اسلامی در ترویج تفکر مهدویت"، و کلیه موضوعاتی که به نحوی با موضوع مهدویت در ارتباط باشند حداکثر تا تاریخ 26 تیرماه 1387 از طریق نشانی الکترونیک یا به نشانی دبیرخانه دائمی جشنواره بین‌المللی آخرین منجی ارسال کنند.

آثاری که در اردیبهشت‌ماه و نیمه اول خرداد ماه از سوی دبیرخانه دریافت شوند، از امکانات تشویقی سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران نظیر معرفی در برنامه‌های رادیویی و تلویزیونی و سایت‌های این مجموعه برخوردار خواهند شد.

علاقه‌مندان می‌توانند اطلاعات تکمیلی را در بخش پایان‌نامه به‌‌‌نشانی http://www.lsf.ir/A-elmi-pr.php، و دربخش مقاله به ‌نشانی http://www.lsf.ir/A-articel-pr.php مراجعه کنند.


بخش ادبی این جشنواره نیز شامل شعر، قطعات ادبی و داستان کوتاه است که متقاضیان شرکت در این بخش می‌توانند آثار خود را حاوی "مفاهیم مرتبط با منجی، انتظار و مهدویت" حداکثر تا تاریخ 26 تیرماه 1387 از طریق نشانی الکترونیک یا به نشانی دبیرخانه دائمی جشنواره بین‌المللی آخرین منجی بفرستند.

لازم به ذکر است آثاری که در اردیبهشت ماه و نیمه اول خرداد ماه از سوی دبیرخانه دریافت شوند، از امکانات تشویقی سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران نظیر معرفی در برنامه های رادیویی و تلویزیونی ، و سایت های این مجموعه برخوردار خواهند شد.

علاقه‌مندان می‌توانند به بخش شعر به نشانی http://www.lsf.ir/A-poem-pr.php، به بخش قطعات ادبی به‌نشانی http://www.lsf.ir/A-adabi-pr.php و بخش داستان‌کوتاه به‌نشانی http://www.lsf.ir/A-digital-story.php رجوع کنند.

همچنین روزنامه جام جم به عنوان متولی اصلی این بخش علاوه بر اهدای جوایز به برگزیدگان، از کاندیداهای آثار برتر نیز حمایت خواهد کرد.

متولی بخش رسانه‌های دیجیتال نیز که شامل وبلاگ و وب سایت، نرم افزارهای چند رسانه‌ای، تلفن‌همراه، و بازی‌های رایانه‌ای است، بخش مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بوده و علاوه بر اهدای جوایز به برگزیدگان اقدام به حمایت‌های مادی و معنوی از آثار برتر خواهد کرد.

علاقه‌مندان به اطلاعات بیشتر می‌توانند آیین‌نامه کمیته رسانه‌های دیجیتال جشنواره را از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی جشنواره http://www.lsf.ir/send-t.php مطالعه کرده و یا با مرکز رسانه‌های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از طریق شماره 33908282 تماس حاصل کنند.

بخش نماهنگ نیز که متولی اصلی آن، حوزه هنری استان تهران بوده در سه بخش بدون کلام، با کلام و ویژه (شامل آثار دارای نوآوری) برگزار می شود.

علاقه‌مندان به اطلاعات بیشتر می‌توانند آیین‌نامه کمیته نماهنگ جشنواره را از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی جشنواره مطالعه کرده، یا با دفتر توسعه مشارکت‌های فرهنگی حوزه هنری استان تهران از طریق شماره -2088504616 تماس بگیرند.

در بخش فیلم کوتاه هم که متولی اصلی آن بسیج سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران است، سه بخش فیلم نامه، فیلم کوتاه و پویانمایی برگزار می شود.

علاقه‌مندان به اطلاعات بیشتر می‌توانند آیین‌نامه کمیته فیلم کوتاه جشنواره را از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی جشنواره مطالعه کرده و یا با بسیج سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران از طریق شماره تماس 22168822 تماس بگیرند.

آثار برتر در بخش فیلم‌نامه‌نویسی علاوه بر دریافت جوایز، مشمول دریافت بودجه حمایتی بسیج سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران به جهت اجرای فیلم‌نامه خواهند شد.

گفتنی است، کلیه طرح‌های اجرا شده و اجرا نشده در حوزه مهدویت که حاوی عنصر نوآوری باشند، می‌توانند در بخش ایده‌ها و طرح‌های نوین حضور یابند.

متولی اصلی این بخش وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بوده و علاوه بر اهدای جوایز به برگزیدگان، از آثار برتر در قالب اختصاص بخشی از بودجه اجرای طرح تقدیر خواهد شد.

علاقه‌مندان به اطلاعات بیشتر می‌توانند آیین نامه کمیته ایده ها و طرح های نوین را از طریق پایگاه اطلاع رسانی جشنواره مطالعه کرده و یا با ستاد عالی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور از طریق شماره تماس 88536020 تماس بگیرند.

متقاضیان می‌توانند آثار خود را حداکثر تا تاریخ 26 تیرماه 1387 از طریق نشانی الکترونیک یا به نشانی دبیرخانه دائمی جشنواره بین‌المللی آخرین منجی ارسال دارند.

گفتنی است،‌ نشانی پایگاه اطلاع‌رسانی جشنواره آخرین منجی http://www.lsf.ir/send-t.php بوده و دبیرخانه دائمی جشنواره نیز واقع در تهران، خیابان حضرت ولی عصر (عج)، خیابان جام جم، سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران است. شماره تماس با دبیرخانه نیز 22013800 است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین