کد خبر: ۷۶۳۲۶۰
تاریخ انتشار : ۱۴ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۸:۱۳
قبل از جلسه امروز پارلمان پاکستان

فراخوان عمران خان برای تظاهرات حامیانش

عمران خان، نخست وزیر پاکستان از هواداران خود خواست تا امروز یکشنبه و قبل از جلسه پارلمان به خیابان ها بیایند و اعتراض مسالمت آمیزی به آنچه که او "توطئه" از خارج از پاکستان برای برکناری خود نامیده، برگزار کنند.
فراخوان عمران خان برای تظاهرات حامیانش
آفتاب‌‌نیوز :

وی در جریان برنامه‌ ای که از تلویزیون پاکستان پخش شد و در جریان آن به سؤالات تلفنی بینندگان پاسخ داد، گفت: از همه شما می خواهم برای یک پاکستان مستقل و آزاد تظاهرات کنید.

فربه گزارش العربیه، خان همچنین با تاکید بر اینکه ایالات متحده آشکارا در امور کشورش دخالت می کند، خاطرنشان کرد: تلاش برای منزوی کردن من تلاش برای تغییر رژیم در پاکستان با حمایت آمریکا است.

سازمان اطلاعات پاکستان نیز پس از فراخوان عمران خان حامیان خود به تظاهرات، نسبت به هرگونه خرابکاری و هدف قرار دادن مخالفان هشدار داد.

اخیرا عمران خان،آمریکا را به مداخله در امور پاکستان متهم کرد، این درحالی است که مدیر ارتباطات کاخ سفید ادعاها مبنی بر دست داشتن ایالات متحده در تلاش‌ها برای منزوی کردن نخست وزیر پاکستان را رد کرد.

قرار است پارلمان پاکستان امروز یکشنبه در مورد اعطای رای عدم اعتماد به عمران خان که می تواند نخست وزیر را از سمتش برکنار کند رای گیری کند.

خان که اکنون در چهارمین سال ریاست جمهوری خود است، پس از روی آوردن چندین قانونگذار از حزب و گروه‌های متحدش به مخالفان، حمایت لازم برای بقا در سمتش را از دست داده است.

 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین