کد خبر: ۷۶۳۷۲۷
تاریخ انتشار : ۱۶ فروردين ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۸

ساعت کاری بانک‌ها در ماه رمضان اعلام شد

از سوی شورای هماهنگی بانک‌های دولتی و کانون بانک‌ها و موسسات اعتباری خصوصی ساعت کاری بانک‌ها در ایام ماه رمضان اعلام شد.
ساعت کاری بانک‌ها در ماه رمضان اعلام شد
آفتاب‌‌نیوز :

طبق مصوبه هیأت دولت با توجه به آغاز ماه رمضان و به منظور ایجاد زمینه استفاده بهتر کارکنان از فرصت عبادت در این ماه، ساعت کاری دستگاه‌های اجرایی یک ساعت زودتر پایان خواهد یافت که براین اساس، ساعت شروع کار دستگاه‌های اجرایی مطابق روال معمول خود خواهد بود و صرفا یک ساعت از پایان ساعت کاری کسر خواهد شد.

در این زمینه، شورای هماهنگی بانک‌ها در نامه‌ای ساعت کاری بانک‌ها را در ایام ماه رمضان ابلاغ کرد که طبق آن ساعت کاری شعب بانکی یک ساعت کمتر شد و ساعت کار بانک‌های دولتی از ۷:۳۰ بامداد تا ۱۳ و در روزهای پنجشنبه تا ۱۲ خواهد بود.

علاوه بر این، کانون بانک‌ها و موسسات اعتباری خصوصی نیز اعلام کرد که با توجه به اینکه براساس مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا بانک‌های خصوصی ساعت کار خود را پیش از این کاهش داده بودند ساعات کار کاهش یافته قبلی کماکان پابرجا خواهد بود.

بنابراین، ساعات پذیرش مشتریان در ایام ماه مبارک رمضان در بانک‌های خصوصی از ۸ بامداد تا ۱۴ و در روزهای پنجشنبه تا ۱۲:۳۰ خواهد بود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین