کد خبر: ۷۶۳۷۹۴
تاریخ انتشار : ۱۷ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۸
رئیس کمیسیون تلفیق شفاف‌سازی کند

حذف سوال‌برانگیز مجوز واردات خودرو از بودجه

نماینده ایذه در مجلس با بیان اینکه محدود کردن مجلس در قانونگذاری کار شایسته‌ای نیست، گفت: حذف مجوز واردات خودرو از قانون بودجه ۱۴۰۱ سوال برانگیز است، رئیس کمیسیون تلفیق باید شفاف سازی کند.
حذف سوال‌برانگیز مجوز واردات خودرو از بودجه
آفتاب‌‌نیوز :

عبداله ایزدپناه نماینده ایذه و باغملک در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز قوه مقننه در نطق میان دستور خود گفت: امام راحل مان فرمودند مجلس در رأس امور است لذا محدود کردن مجلس در قانونگذاری کار شایسته‌ای نیست، حذف مجوز واردات خودرو از قانون بودجه ۱۴۰۱ سوال برانگیز است، رئیس کمیسیون تلفیق باید شفاف سازی کند و بگوید چه اتفاقی افتاده است.

وی در بخش دیگری از نطق خود با اشاره به حوادث جاده‌ای بیان کرد:در حوزه راه‌ها و جاده‌ها وضعیت بسیار بحرانی است، تلفات جانی و مالی که در تصادفات جاده متحمل می‌شویم، گویای این واقعیت است، جاده‌های درون بخشی در دو دهه گذشته هیچ گونه توسعه‌ای نداشته اند محور اهواز – باغملک- ایذه همچنان کند و با سهل انگاری شرکت‌های پیمانکاری و عدم نظارت مسئولان مربوطه رو به رو هستیم.

نماینده ایذه در مجلس با بیان اینکه نرخ بالای بیکاری کمر مردم و جوانان را خمیده است، اظهار کرد: از مسئولان وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، وزارت صمت و سایر وزراتخانه‌ها و نهاد‌ها از جمله بنیاد مستضعفان، ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) عاجزانه می‌خواهم دست به کار شوید فشار بیکاری و فقر را از دوش ۴۰۰ هزار جمعیت حوزه انتخابیه بردارید.

ایزدپناه در بخش دیگری از تذکر خود یادآور شد:اجرای طرح رتبه بندی فرهنگیان، همسان سازی حقوق بازنشستگان با عنایت به قانون بودجه ۱۴۰۱ سریعتر انجام شود خواهران و برادران پیش دبستانی و نهضتی‌های جامانده تعیین تکلیف شوند. همچنین طرح افزایش نمایندگان و اصلاح جدول حوزه‌های انتخابیه بعد از ۲۲ سال هنوز به سرانجام نرسیده است درمجلس نهم و دهم و اکنون مجلس یازدهم وقت زیادی صرف بررسی این موضوع شد، اصل ۶۴ قانون اساسی صراحت دارد، آیا فکر نمی‌کنید با گذشت ۲۲ سال و تغییر ترکیب جمعیت و عوامل سیاسی و جغرافیایی وقت آن رسیده است به حقوق مردم در این خصوص رسیدگی شود.

نماینده ایذه در مجلس ابراز کرد: در پایان به دولت مردمی توصیه می‌کنم مراقب باشند در انتصابات راه را گم نکنند و نیرو‌های امتحان پس داده، انقلابی و با تجربه به حاشیه رانده نشوند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین